مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: تمامی دستگاه ها باید آمادگی ارائه خدمات بهتر برای زائران پیاده و زائران و مجاوران رضوی داشته باشند و همه دستگاه ها باید بسیج امکانات داشته باشند.

همه دستگاه ها برای ارائه خدمات به زائران پیاده آماده باشند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رشیدیان در ستاد اجرایی خدمات سفر و کارگروه زائران پیاده افزود: تمامی دستگاه ها باید آمادگی ارائه خدمات بهتر برای زائران پیاده و زائران و مجاوران رضوی داشته باشند و با هم پوشالی شرایطی را فراهم کنند که فرصت بهتری ارائه شود.

وی گفت: دستگاه ها پیش بینی شرایط اضطراری برای بروز مشکلات و سوانح احتمالی را داشته باشند همچنین در حوزه حمل و نقل و مراکز خدمات دهی و پارکینگ خدمات رسانی مناسب تری پیش بینی شود و همه دستگاه ها باید بسیج امکانات داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه فرمانداری های شهرستان ها نظارت بر ایستگاه های زائران را افزایش دهند افزود :خوشبختانه امسال مشارکت سایر استان ها را در مسیر زائران پیاده داشتیم و انتظار می‌رود سال آینده این همکاری و مکشارکت گسترش پیدا کند.

رشیدیان تصریح کرد: امسال ۱۶استان در سامانه زائران پیاده امام رضا(ع) ثبت نام کردند و باید از خدمات آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد به منظور همراهی و همکاری در ارائه خدمات به زائران پیاده قدردانی کرد و پیش بینی می‌شود شاهد حماسه بزرگ دیگری در استان خراسان رضوی و شهر مشهد باشیم.

وی افزود: باید از ظرفیت و زمینه هیئت ها و نیروهای مردمی و تشکل ها تشکر کرد و باید کمک کنیم سال آینده خدمات و شرایط بهتری برای حضورشان فراهم شود. ضمن اینکه باید اسکان و اسکان اضطراری نیزبرای زائران پیش بینی شود و امکانات گرمایشی، بهداشتی و غذایی فراهم شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: باید مسائل فرهنگی نیز در طول مسیر زائران پیاده مدنظر قرار بگیرد به طوری که در مسیر زائران پیاده ایستگاه های فرهنگی و نمایشگاه های فرهنگی هنری راه اندازی شود چرا که نمایشگاه ها مکمل های فرهنگی خوبی در مسیر زائران پیاده هستند زبان هنر زبان کار آمدی است.

رشیدیان اظهار داشت: پیش بینی می‌شود بیش از ۳میلیون زائر درایام پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) داشته باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.