شهرکرد-پایگاه فوریت های پزشکی در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع و زیر بنایی بالغ بر ۲۳۰ متر مربع احداث می شود.

پایگاه فوریت های پزشکی در بروجن احداث می شود

به گزارش قدس آنلاین،صبح چهارشنبه محسن سیدی طی بازدید از مراکز بلداجی، آورگان، گلوگرد و خانه های بهداشت منطقه چغاخور گفت: ضمن کنترل موارد اداری مسائل و مشکلات موجود توسط مسئولین مراکز عنوان و دستورات لازم جهت انجام و رفع موانع ابلاغ گردید. 

همچنین در حاشیه این بازدید از پایگاه فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ که در روستای سیف آباد توسط شورای روستا و خیر نیک اندیش احداث می گردد و عملیات بتن ریزی فونداسیون آن نیز در حال انجام بود بازدید بعمل آمد .

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن گفت: پایگاه فوریتهای پزشکی در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع و زیر بنایی بالغ بر ۲۳۰ متر مربع احداث خواهد شد و هم اکنون در محلی استیجاری به ساکنین منطقه و مسافرین محترم خدمت ارائه می دهد.

محمد حسن کرمی افزود: این پایگاه از ابتدای سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده که در این مدت نیز خدمات شایانی از جمله، نجات جان یک نفر از روستائیان و اعزام آن به بیمارستان بروجن و همچنین بدنیا آوردن نوزادی در منزل شخصی باعث نجات جان مادر و کودک شدند.

کرمی، ضمن ابراز خرسندی از این امر ، اصلی ترین وظیفه ذاتی همکاران در پایگاههای ۱۱۵ را حضور به موقع و نجات جان مصدومان عنوان کرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.