ساری- مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از بسیج تمامی امکانات این جمعیت برای غلبه بر انجماد و سرما در جاده های استان خبرداد و گفت: ۱۴۰۵دستگاه خودرو از محاصره برف در محورهای مواصلاتی استان نجات یافتند.

۱۴۰۰خودرو از محاصر برف نجات یافتند

مجتبی اکبری که در محور سوادکوه حضور داشت، در گفتگو با قدس آنلاین، با اشاره به اینکه به ۵۸۶۰ خودرو امدادرسانی شده است، افزود: بدنبال بارش برف سنگین در مناطق مختلف از جمله در محورهای کندوان، هراز، کجور، سوادکوه، لاویج، نیالا، کیاسر، کلاردشت و لیماکده رامسر، تیمهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به کمک در راه ماندگان و سرنشینان خودروهای زمینگیر شده، شتافتند.

وی یادآور شد: تمام توان عملیاتی، تخصصی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر استان در خدمت هموطنان قرار دارد و تیمهای مجهز امداد و نجات جمعیت در پایگاههای جاده ای استان آماده پاسخگویی به درخواستهای امدادی شهروندان می باشند.

مدیرعامل هلال احمر مازندران اضافه نمود: در این رابطه ۱۹ حادثه رانندگی، ۶حادثه شهری و ۲حادثه کوهستان از سوی نجاتگران هلال احمر امدادرسانی گردید و ۳۰۴ نفر از مسافرین خودروهای زمینگیر شده نیز از خدمات اسکان اضطراری پایگاههای امداد و نجات جاده ای هلال احمر استفاده نمودند.

اکبری افزود: ارائه خدمات درمان سرپایی به ۱۰۵نفر، انتقال ۳۳ نفر مصدوم به مراکز درمانی، توزیع ۶۸ تخته پتو، ۶تخته موکت، ۱۵۶قوطی انواع کنسرو، ۶۰ بطری آب معدنی و دهها بسته مواد غذایی و نان از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر استان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیاتها ۲۷۷نفر امدادگر در قالب ۶۹ تیم عملیاتی با بکارگیری ۵۶ دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی مشارکت داشتند.

اکبری از همه رانندگانی که در محورهای مواصلاتی به ویژه مناطق کوهستانی و برفگیر استان در حال تردد هستند درخواست کرد با حفظ خونسردی و رعایت اصول ایمنی، هرگونه نیاز امدادی خود را با شماره تلفن ۱۱۲جمعیت هلال احمر استان درمیان و با عوامل امدادی مستقر در محورهای مواصلاتی همکاری لازم را داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.