ایلام- رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در استان ایلام ۴۰ درصد و در استان خوزستان نیز نزدیک به ۳۷ درصد کاهش تلفات جاده ای نسبت به سال گذشته را در اربعین امسال شاهد بودیم.

تلفات جاده ای در محورهای ایلام نسبت به سال گذشته۴۰ درصد کاهش داشت

به گزارش قدس آنلاین، سردار تقی مهری که از محورهای مواصلاتی ایلام - کرمانشاه بازدید می کرد، گفت: امسال طرح ترافیکی در دور رفت و بازگشت زائران اربعین به طور شایسته به مرحله اجرا درآمد و به خاطر یک طرفه شدن جاده "مهران" به سمت "ایلام" زائران توانستند پس از شرکت در مراسم اربعین به سهولت به کشور باز گردند.

وی همچنین تصریح کرد: از امروز  وضعیت ترافیکی در مرز "شلمچه" و "چذابه" حالت عادی به خود گرفته و در مسیر مهران به سمت ایلام و از آنجا به سمت حمیل و کرمانشاه ترافیک روان و بدون گره ترافیکی گزارش شده است.

رئیس پلیس راهور ناجا درباره آمار تلفات جاده ای در مراسم اربعین امسال اشاره گفت: خوشبختانه با توجه به اطلاع رسانی خوب صدا و سیما، رادیو اربعین، خبرگزاری ها و سایر رسانه های مکتوب، آمار تصادفات فوتی در استان کرمانشاه که در مسیر رفت و برگشت زائران بود، بیش از ۶۰ درصد کاهش داشت.

مهری با اشاره به اینکه در استان ایلام ۴۰ درصد و در استان خوزستان نیز نزدیک به ۳۷ درصد کاهش تلفات جاده ای نسبت به سال گذشته را در اربعین امسال شاهد بودیم، گفت: رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی بیشترین علت تصادفات منجر به فوت و جرح بهنگام بازگشت زائران اربعین بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.