مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به وجود قطعی برق در چند شهرستان استان طی دو روز گذشته، از بامداد امروز قطعی گاز تمامی مناطق شهری و روستایی مازندران رفع شد.

قطعی گاز تمام مناطق شهری و روستایی مازندران رفع شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، محمد اسماعیل ابراهیم زاده اظهار داشت: به دلیل افزایش نسبی دمای هوا و برودت بالا، مصرف گاز مشترکان در مازندران 5 برابر افزایش یافت.

وی افزود: بیشترین میزان مصرف گاز مشترکان مربوط به دو روز گذشته در ماه آذر بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه بیشترین قطعی گاز مربوط به شهرستان‌های بابل، بابلسر و آمل بوده است، تصریح کرد: مشکل قطعی گاز شهرستان بابلسر شب گذشته رفع شده است.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت گاز استان برای رفع مشکل قطعی گاز شهروندان بابل و آملی ستودنی است، افزود: این افراد با حضور در منازل مشترکان اقدام به وصل مجدد گاز آنان کردند.

وی با اعلام اینکه مشکل افت فشار گاز در مازندران با تزریق از شبکه خارج استانی رفع شده است، گفت: اکنون تمامی مشترکان مناطق شهری و روستایی مازندران از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

ابراهیم‌زاده با تقدیر از سعه صدر مردم بابل و آمل به واسطه قطعی گاز در مناطقشان، افزود: به نظر می‌رسد با تزریق فشار گاز، مشکل قطعی گاز نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران از مشترکانی که شب گذشته در منزل نبوده و با مراجعه ماموران شرکت گاز در خواب بودند خواست تا طی تماس با این افراد نسبت به بازگشت گاز به منازلشان با هماهنگی ماموران شرکت گاز مناطق اقدام کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.