شهرکرد-منصور قاسمی اشکفتکی، پدر شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی اشکفتکی گفت: امروز باید افتخار کنیم که همه ملت ایران و به ویژه جوانان عضو بسیج و عاشق اهل بیت هستند

‌بسیج شجره طیبه و یادگار امام خمینی(ره) است

به گزارش قدس آنلاین وی ظهر امروز در جمع هزاران نفر از بسیجیان شهرستان شهرکرد گفت پسر من فدای نظام و انقلاب اسلامی شد و افتخار میکنم خدای متعال این افتخار و تاج کرامت را نصیب بنده نمود و نام این حقیر در زمره پدران شهید قرار گرفت

وی افزود: با نگاهی گذرا به نهضت های صد ساله اخیر در حوزه اسلام، برای ما نقش بسیج بیش از پیش مشخص می شود.

منصور قاسمی اشکفتکی گفت: افراد و شخصیت های زیادی در بین اهل تسنن و شیعه اثنی عشری در تاریخ نقش آفرینی کرده اند و تأثیرگذار بوده اند؛ از غزالی،‌سید جمال الدین اسدآبادی و حضرت امام رضوان الله تعالی علیه تا... ، دیگران؛ ولی باید چرایی شکست انقلاب های قبلی و نهضت های آزادیخواه همچون م مشروطه مشروعه را بررسی کنیم.

وی افزود: اگر می بینیم که شیخ فضل الله نوری را با توطئه های مختلف گرفتند و بر سردار او را اعدام کردند و کسی دفاع نکرد، به خاطر این بود که آن موقع بسیجی تربیت نشده بود تا از آن نهضت و انقلاب و رهبری حمایت و دفاع کند؛‌ولی حضرت امام خمینی(ره) در ابتدای کار با تدبیر خویش برای محافظت از انقلاب اسلامی نیروهایی مانند سپاه و بسیج را در نظر گرفت.

قاسمی اشکفتکی تأکید کرد:‌بسیج بازوی توانمند و شجره طیبه ای است که اصل آن را امام خمینی(ره) ایجاد کرد و فرع آن الان در همه جای دنیا ریشه دوانیده و هرجایی که شیعه وجود دارد، این شجره طیبه نیز وجود دارد.

وی به زبونی و شکست ارتش رژیم صهیونیستی در برابر نیروهای حزب الله لبنان اشاره کرد و گفت:‌نیروی بسیجی در اقصی نقاط عالم منتظر اشاره مقام معظم رهبری است تا همان جا جان فشانی کند.

شایان ذکر است:‌ در این مراسم، یکی از قهرمانان استان، دارنده ،‌مدال خود را به پدر شهید مدافع حرم (محمدحسن قاسمی اشکفتکی) اهدا کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.