ایلام- فرماندار شهرستان دهلران گفت: با مشارکت بخش خصوصی نیروگاه بزرگ گازی در شهرستان دهلران احداث می‌شود.

نیروگاه گازی در دهلران احداث می شود

به گزارش قدس آنلاین، سید حسینعلی موسوی با بیان اینکه این شهرستان دارای بیش از ۹۰ درصد ذخایر نفت و گاز غرب کشور است، اظهار داشت: باید در راستای استفاده بهینه از این ذخایر، برنامه ریزی های  لازم را انجام داد.

وی به انجام پروژه‌ هایی همچون ان جی ال ۳۱۰۰پتروشیمی و احداث نیروگاه در دهلران اشاره کرد و افزود: احداث چنین پروژه هایی می تواند بر رونق اقتصادی منطقه و وضعیت اشتغال جوانان این شهرستان تأثیر مثبت بگذارد.

فرماندار این شهرستان مرزی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی  دولت در دهلران جذب سرمایه گذاران می باشد، یادآور شد: به همین منظور و برای رونق اقتصادی در منطقه رایزنی های متعدد برای معرفی ظرفیت های این شهرستان در حوزه نفت و گاز در دستور کار قرار گرفته است،

سید حسینعلی موسوی به توافق با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی گاز در شهرستان دهلران اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این نیروگاه که توافقات آن به پایان رسیده با اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومان در زمینی به وسعت ۵۰ هکتار در کنار پروژه ان جی ال ۳۱۰۰ احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود عملیات ساختمان سازی این نیروگاه در مدت ۳۰ ماه به پایان برسد، تصریح کرد: در این مرحله از کار تعداد ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر به کار گرفته خواهند شد.

فرماندار شهرستان دهلران با اشاره به اینکه عملیات احداث این پروژه طی ماه های آینده و در چند مرحله خواهد بود، تأکید کرد: بنا بر گفته مسئولان این نیروگاه برای تکمیل پرسنل اداری ۱۲۰ نفر را جذب خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.