کرج- نماینده مردم کرج در مجلس با بیان اینکه وقف نباید به یک موضوع خاص بسنده کند که اگر این موضوع خاص قابل هزینه نبود مشکلات شرعی به وجود آورد،گفت: ایتام یک مسله بسیار مهم است که باید به آنها رسیدگی شود.

وقف برای ایتام، نیازمند توجه بیشتری است

به گزارش قدس آنلاین، عزیز اکبریان صبح امروز در جمع خبرنگاران در مراسم غبارروبی امامزاده حسن(ع) در هفته وقف اظهار داشت: در ارتباط با مسئله وقف سفارشات بسیار زیادی شده است و یک حرکت انسانی به شمار می‌رود.

نماینده مردم کرج در مجلس با اشاره به اینکه وقف نیازمند توجه بیشتری است، ادامه داد: در سالهای گذشته وقف دارای سیر نزولی زیادی بوده است که با حرکتی که سازمان اوقاف انجام داده سبب توجهات بسیار زیاد مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز خانه‌ای وقف می‌شود برای مراسمات فرهنگی و مذهبی هزینه می‌شود، افزود: ایتام یک مسله بسیار مهم است که باید به آن‌ها رسیدگی شود و جزو صالحاتی است که برای مسلمان شیعه ماندگار است. وقف باید طوری برنامه‌ریزی شود که دست مسئولان باز باشد.

نماینده مردم کرج در مجلس با بیان اینکه وقف نباید به یک موضوع خاص بسنده کند که اگر این موضوع خاص قابل هزینه نبود مشکلات شرعی به وجود آورد، تصریح کرد: وقف اگر در مسائل فرهنگی باشد بهتر است. فقرا در جامعه امروز به توجه بیشتری نیازمند هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.