اصفهان- فرمانده نیروی انتظامی در نشستی با مجمع نمایندگان استان اصفهان، ضمن اشاره به ارتقاء شاخص‌های امنیت در کشور و کاهش جرایم به ویژه جرایم خشن و مهم ، امنیت موجود در کشور را مطلوب ارزیابی کرد .

شاخص‌های امنیت در کشور ارتقاء مطلوبی داشته است
 به گزارش قدس آنلاین، سردار  حسین اشتری در نشست با مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به لزوم تعامل بین ناجا و مجلس در جهت ارتقاء نظم و امنیت در کشور گفت: مجلس موضوع مهم و حساس امنیت و تقویت نیروی انتظامی در برنامه ششم توسعه را مورد توجه قرار دهد.
فرمانده نیروی انتظامی همچنین ضمن اشاره به ارتقاء شاخص‌های امنیت در کشور و کاهش جرایم به ویژه جرایم خشن و مهم ، امنیت موجود در کشور را مطلوب ارزیابی کرد و تدابیر فرمانده معظم کل قوا، هماهنگی و همکاری دستگاه‌های امنیتی کشور و قوه قضائیه را عامل مهم در ارتقاء امنیت برشمرد.
در ادامه نمایندگان استان اصفهان ضمن تقدیر از تلاشهای نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در استان؛ آمادگی خود را برای تقویت نیروی انتظامی به ویژه در برنامه ششم توسعه و بودجه سال ۹۶ اعلام کردند.
در این جلسه که معاون حقوقی و امور مجلس، معاون طرح و برنامه و بودجه، معاون آماد و پشتیبانی ناجا و فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیز حضور داشتند، نمایندگان استان، مسائل امنیتی – انتظامی حوزه انتخابی خویش را مطرح کردند؛ همچنین بخشی از جلسه نیز به طرح مشکلات و کمبودهای استان در این زمینه اختصاص یافت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.