مدافع ایرانی تیم فوتبال الاهلی برای بازی مقابل الجیش در هفته نهم لیگ ستارگان قطر آماده است.

منتظری برای بازی با الجیش آماده است/ نوع آسیب‌دیدگی پولادی امروز مشخص می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، پژمان منتظری، مدافع ایرانی الاهلی قطر پس از نزدیک به دو ماه دوری از مسابقات لیگ ستارگان قطر برای بازی الجیش آماده بازی خواهد بود.

روزنامه الرایه قطر امروز نوشت: تمام بازیکنان الاهلی بدون استثناء برای بازی مقابل الجیش، صدرنشین لیگ قطر در هفته نهم لیگ ستارگان آماده هستند. یوسف آدم امروز تمرینات خود را به همراه شاگردانش برای این دیدار حساس آماده می‌کند.

جباری دیگر بازیکن ایرانی الاهلی قطر که تازه از کمند مصدومیت رها شده است در دو بازی اخیر الاهلی در دقایق پایانی به زمین بازی آمده است تا مصدومیتش کاملا رفع شود. منتظری هنوز به میدان نرفته است و به احتمال زیاد برای بازی با الجیش به میدان خواهد رفت.

 مهرداد پولادی، مدافع پیشین پرسپولیس نیز که در بازی هفته گذشته تیمش الشحانیه مقابل الوکره مصدوم و مجبور به ترک زمین بازی شده بود، امروز برای معالجات لازم به آکادمی اسپایر دوحه می‌رود.

روزنامه الشرق قطر نوشت: تیم فوتبال الشحانیه امشب تمریناتش را برای دیدار مقابل الخریطیات در هفته نهم لیگ ستارگان قطر پیگیری می‌کند. در این تمرین تمام بازیکنان به جز مهرداد پولادی لژیونر ایرانی الشحانیه حضور دارند. پولادی امروز برای انجام معالجات لازم به آکادمی اسپایر می‌رود تا نوع مصدومیتش مشخص شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.