ساری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به اینکه هم اکنون ۹۰ درصد راههای روستایی برفگیر استان بازگشایی شده است، گفت: با تلاش راهداران مابقی روستاهای مسدود شده ناشی از برف تا ۲۴ ساعت آینده بازگشایی خواهد شد.

 تا ۲۴ ساعت آینده همه محورهای استان بازگشایی می‌شوند

به گزار ش قدس آنلاین، احمد آفرین محمدزاده اظهار داشت: در چند روز اخیر بیش از ۱۳۰۰ تن عملیات نمک پاشی و ۷۰۰ باند کیلومتر عملیات برف روبی توسط راهداران در محور سوادکوه انجام گرفت.

وی افزود: همزمان با فرارسیدن زمستان زودرس، راهداران در سراسر استان به حال آماده باش برای تامین امنیت تردد مسافران در تمام جاده‌های استان حضوری فعال و شبانه روزی داشته و مشغول خدمت رسانی به مسافران جاده‌ای بودند.

محمدزاده به عملیات راهداری زمستانی در سطح محور شریانی سوادکوه اشاره و تصریح کرد: ۴۵ نفر سختکوش راهداری با بکارگیری ۳۷ دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری به مدت ۸۰ ساعت پیوسته به انجام عملیات مذکور مشغول بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ادامه داد: در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و فرعی استان باز بوده و در محورهای روستایی نیز بیش از ۹۰ درصد بازگشایی شده که تا ۲۴ ساعت آینده همه محورهای استان بازگشایی می‌شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.