سبزوار – نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب در مجلس شورای اسلامی گفت: برجام توافق بین المللی و چند جانبه است که طبق قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل به تایید رسیده است و نقض برجام به طور یقین هزینه های سنگین سیاسی و بین المللی بسیار برای طرف مقابل به همراه دارد.

نقض برجام هزینه های سیاسی و بین المللی بسیار سنگین برای طرف مقابل دارد

حسین مقصودی در گفت و گو با خبرنگارقدس آنلاین در سبزوار با بیان اینکه ادعای رسانه های غربی مبنی بر شرط تداوم برجام از سوی رئیس جمهوری منتخب آمریکا کاهش ذخایر اورانیوم غنی شده ایران است، نادرست می باشد افزود : بر اساس توافق برجام جمهوری اسلامی ذره ای از حقوق خود کوتاه نمی آید و غرب راهی جز پذیرش برجام ندارد.

وی با تاکید بر اینکه براساس برجام کاهش میزان ذخایر اورانیوم غنی شده ایران پذیرفتنی نیست و این موضوع یک ادعای واهی از سوی غرب است تصریح کرد : برجام یکی از دستاوردهای درخشان دولت یازدهم است که با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، مدیریت رئیس جمهوری و تیم کارآمد هسته ای حاصل شد.

نماینده مردم سبزوار بزرگ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : در عصری که تعامل با جهان و دهکده جهانی مطرح است قدرت های غربی نمی توانند خود را از ظرفیت ها و قدرت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایران محروم کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به دیدگاه رئیس جمهوری آمریکا قبل از انتخابات در باره نقض برجام یادآور شد : این دیدگاه صرفا تبلیغاتی بود تا آرای بیشتری کسب کند و ترامپ پس از پیروزی مواضع خود را تعدیل کرد.

وی در عین حال خاطر نشان کرد : برجام باعث لغو تحریم های تجاری و از بین بردن ایران هراسی در جهان شد . /   انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.