بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: از کوچک ترین تخلف و دخالت در انتخابات کوتاه نخواهیم آمد و به طور قانونی با آن برخورد می کنیم.

کوچکترین تخلف در انتخابات مورد برخورد قرار می گیرد
به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا صالحی در نشست بخشداران و کارشناسان سیاسی فرمانداری های استان، همه مدیران و کارمندان دولت که مجری برگزاری انتخابات هستند را در اجرای انتخابات پیش رو ملزم به اجرای دقیق قانون کرد.
وی به بخشداران تاکید کرد تا برای برگزاری انتخابات سال ۹۶ آمادگی لازم را کسب کنند و در همه حوزه های اداری و مدیریتی نظارت و کنترل بر مجموعه تحت مدیریت خود را به طور دقیق و قانونی انجام دهند و با تخلفات برخورد کنند.
وی افزود:آسیب شناسی وضعیت بخش ها از وظایف بخشدارن است و بخشداران باید مسایل بخش ها را به طور مرتب و مستمر از طریق فرمانداران شهرستان ها، کارشناسان، مدیران و معاونان استانداری به اطلاع بنده برسانند.
استاندار خراسان شمالی در ادامه سخنانش پاسخگویی به مردم در قبال عملکرد دولت در بخش ها را وظیفه بخشداران عنوان کرد و در این خصوص به آنها گفت: از بخشداران انتظار داریم به عنوان نماینده دولت در  مواضع، سیاست ها و اقدامات دولت را به درستی تحلیل و بررسی کنند و آنها را به مردم نیز انتقال دهند.
وی افزود: دفاع منطقی از دستاوردهای دولت به ویژه دستاوردهای برجام و تبیین آن ها برای مردم به عهده همه مدیران دولت است که بخشداران به عنوان کسانی که ارتباط مستقیمی با مردم داشته نسبت به این موضوع وظیفه دارند.
صالحی توسعه روابط اقتصادی ایران با کشورهای دنیا و عزت و اقتداری که ایران در حوزه های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و تجاری در میان این کشورها به دست آورده را نتیجه تدبیر و تلاش های دولت و اجرای برجام عنوان کرد و افزود: تعیین میزان تولید و صادرات و تعیین کشورهای هدف برای صادرات و تجارت آزادانه با کشورهای دیگر موضوعاتی است که تا قبل از دولت یازدهم از آنها بی بهره بودیم و با تدبیر این دولت به آنها رسیدیم.
وی در این باره تصریح کرد: سفر هیئت های تجاری کشورهای دیگر به استان و اعلام آمادگی بسیاری از مسئولان دولتی و سفرای کشورهای خارجی برای ایجاد و افزایش مبادلات تجاری با تجار خراسان شمالی و سرمایه گذاری در این استان دستاورهای دولت در سه سال و نیم گدشته است که بخشداران باید مردم را از آن ها مطلع کنند و مواضع و اقدامات دولت را برای آن ها تبیین کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.