یادواره شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون با حضور اقشار مختلف مردم در لامرد برگزار شد.

یادواره شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، یادواره شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون و شهید محمدعالم نجفی که از شهرستان لامرد به سوریه اعزام‌ شده بود با حضور حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی شهیدی امام‌جمعه لامرد، مسؤولان محلی، فرماندهان نظامی، اقشار مختلف مردم لامرد و حضور گسترده برادران افغان شیعه امشب در حسینیه عاشقان ثارالله ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد برگزار شد.

در این مراسم باشکوه محمود مهدی‌یار جانباز مدافع حرم در سوریه در سخنانی اظهار داشت: علت اینکه در سوریه و عراق به‌صورت مستشاری حضور پیدا می‌کنیم برای این است که ما مسلمان هستیم و هر مسلمانی زمانی، ندای مسلمان مظلوم را بشوند باید به آن کمک کند.

وی افزود: داعش یک عروسک خیمه‌شب‌بازی بیشتر نیست و اگر مدافعان حرم نبودند امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب باید در کرمانشاه و همدان با دشمن می‌جنگیدیم و این امنیت به برکت خون شهداست.

مهدی‌یار تصریح کرد: بچه‌های تیپ فاطمیون با کم‌ترین امکانات می‌ساختند و دلیرمردان این تیپ هیمنه دشمن را شکستند.

جانباز مدافع حرم اضافه کرد: نخواهیم گذاشت یک‌بار دیگر اهل‌بیت را به اسارت ببرند و رژیم غاصب اسرائیل این غده سرطانی نابود خواهد شد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام محمدرضا برادران بیان داشت: دین‌داری غیرت دینی می‌خواهد و هر که را، خدا بخواهد عزیز و یا ذلیل می‌کند.

وی اضافه کرد: کسی که دغدغه دین نداشته باشد مرد نیست و در دوران دفاع مقدس جوانان این مرزوبوم با داشتن روحیه انقلابی و عزت‌نفس در مقابل دشمن تا آخرین لحظه ایستادگی کردند.

برادران خاطرنشان کرد: عزت‌نفس درسی است که از اصول اولیه دین‌داری است و در حوزه خانواده و جامعه نیز باید لحاظ شود.

وی همچنین عزت ملت بزرگ و همیشه درصحنه ایران را مبارزه و جهاد دانست و تصریح کرد: تمام مدیران باید با ادبیات گفت‌وگو همراه با تواضع و فروتنی با مردم برخورد کنند و خود را فوق دیگران ندانند.

این کارشناس مسائل مذهبی شهدا را پرورش‌یافتگان مکتب سیدالشهدا برشمرد و بیان داشت: سه خصوصیت بارز شهدا حفظ دین، عزت‌نفس و کلام متواضعانه و رفتار خاکی و الگوی آن رسول خدا است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.