کرمان - مدیرکل بازرسی استانداری کرمان ضمن عذرخواهی از برخورد و اهانت راننده اتوبوس حامل گردشگران آلمانی گفت: استاندار کرمان ضمن بررسی این اتفاق از تیم گردشگری آلمانی که از سوی راننده مورد اهانت قرار گرفته بودند به کرمان دعوت بعمل آورده است.

اهانت به گردشگران آلمانی مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش قدس آنلاین، محمد باژیان پیش از ظهر سه شنبه در جلسه کمیسیون تعزیرات استان گفت: یکی از حساسیت های استاندار کرمان جذب گردشگران داخلی و خارجی است.

مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان با اشاره به بررسی موضوع پیش آمده برای برخی از میهمانان خارجی در جلسه فوق خاطرنشان کرد: طی ۲۰ روز گذشته تیم گردشگری آلمانی با راهنمای خارجی مسلط به زبان فارسی به ایران سفر کردند که پس از سفر به استان فارس مصمم به سفر به استان کرمان بودند.

باژیان گفت: متاسفانه راننده اتوبوس در قسمتی از مسیر شروع به بد رفتاری و فحاشی به تیم گردشگر خارجی می کند که ترجمه این الفاظ از سوی راهنما برای گردشگران موجبات ناراحتی این تیم را فراهم کرد.

وی با تاکید براینکه اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری از تمام ابزارهای قانونی برای متنبه کردن خاطیان به منظور جلوگیری از تکرار موارد مشابه به کار خواهد گرفت، افزود: در این جلسه مقرر گردید ضمن توبیخ شرکت حمل و نقل مربوطه، تا اطلاع ثانوی از خدمات راننده خاطی استفاده نشود و اداره کل حمل و نقل پایانه های استان موضوع را در کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ پیگیری و نتیجه فوق را به استانداری ارسال کند.

باژیان افزود: در این مورد قانون و اخلاق رعایت نشده است لذا این اداره کل به عنوان شاکی اصلی با اعمال قانون از ادامه اینگونه رفتارها جلوگیری خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.