کرمان- نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن از اجتماعات شیعیان می‌ترسد گفت: دشمنان اسلام و استکبار جهانی هیچ ضربه‌ای به ما نمی‌توانند بزنند مگر آنکه ما را در اعتقاد به ولایت تضعیف کنند.

دشمن از اجتماعات شیعیان می‌ترسد/ توصیه امام درباره پشتیبانی از ولایت فقیه فراموش نشود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی شامگاه چهارشنبه در جمع عزاداران امام رضا(ع) در روستای ده‌زیار کرمان با بیان اینکه اعتقادات شیعیان بر اساس عقل و قرآن کریم است، گفت: این اعتقاد شیعیان دشمنان زیادی دارد و شیاطین عالم می‌خواهند اعتقادات ما را تضعیف کنند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن نمی‌خواد مجالس اهل بیت‌(ع) به این باشکوهی برگزار شود با اشاره به استقبال مردم ده‌زیار از برنامه‌های عزاداری خاطرنشان کرد: تنها بهانه‌ای که امشب ما را دور هم جمع کرده است عشق به اهل بیت‌(ع) است و دشمن از همین اجتماعات شیعیان می‌ترسد.

وی با اشاره به اینکه همه جزئیات عالم در قرآن آمده و در این کتاب مقدس از هیچ چیز فروگذار نشده است گفت: خداوند جان پیامبر اسلام‌(ص) را قبض نکرد مگر آنکه به واسطه جانشینش و معرفی امام علی‌(ع) دین خود را کامل کرد.

علیمرادی با بیان اینکه امر امامت در دست خدا است همان گونه که امر نبوت در دست خدا است افزود: مسئله امامت خدایی و الهی است و اگر خداوند امام را معرفی نکند در حقیقت دین خودش را ناقص گذاشته و اگر این گونه فکر کنیم که خداوند مسئله امامت را بر عهده مردم گذاشته کفر است.

وی با اشاره به اینکه بعد از امام هم مسئله ولی‌فقیه و اعتقاد به آن مطرح است تصریح کرد: ولایت ولی‌فقیه همان ولایت امام معصوم است و گرفتاری جامعه مسلمانان از آنجایی شروع شد که به مسئله امامت اهمیت ندادند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز هم اگر پشتیبان ولایت فقیه نباشیم متضرر می‌شویم گفت: دشمنان اسلام و استکبار جهانی هیچ ضربه‌ای به ما نمی‌توانند بزنند مگر آنکه ما را در اعتقاد به ولایت تضعیف کنند.

وی با تاکید بر اینکه نباید توصیه امام راحل مبنی بر پشتیبانی از ولی‌فقیه فراموش شود افزود: امام خمینی‌(ره) فرمودند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد.

سخنران مراسم عزاداری امام رضا(ع) در روستای ده‌زیار با اشاره به اینکه اگر چشممان به احکام الهی باشد هیچ آسیبی نخواهیم دید اظهار داشت: انسان باید از خود مراقبت کند و درهای رحمت الهی با خود مراقبتی به سوی انسان باز می‌شود.

وی با بیان اینکه خداوند به برکت وحدت میان مسلمین کاستی‌ها را برطرف می‌کند گفت: این کفر است که فکر کنیم بیگانگان مشکلات ما را برطرف می‌کنند در حالی که با دین خدا مشکل دارند.

علیمرادی با اشاره به اینکه گشایش در کارهای کشور در دست خدا، پیغمبر و اهل بیت(ع) است افزود: ما با همین اعتقادات انقلاب کردیم و پیروز شدیم و این اعتقادات است که ما را حمایت و پشتیبانی می‌کند و در این راه شهید داده‌ایم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.