نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نمایندگان مجلس باید از فرصت ایجاد شده در کسب رای اعتماد مردم برای رفع مشکلات بیتشرین استفاده را ببرند.

نمایندگان مجلس خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، مجمع نمایندگان استان روزپنجشنبه با حضور فریدون همتی استاندار، داود محمدی، سیده حمیده زرآبادی، روح االه بابایی صالح و بهمن طاهرخانی نمایندگان استان درشورای اسلامی دردفتر آیت الله اسلامی تشکیل شد.

آیت الله علی اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این جلسه با اشاره به فرصت پیش آمده برای خدمت گذاری به مردم گفت: رای اعتماد مردم به نمایندگان و راهی شدن شما به مجلس فرصتی برای خدمت گذاری است.

آیت الله اسلامی بیان کرد: نمایندگان باید از فرصت ایجاد شده بخوبی استفاده کنند و با پاسخگویی به اعتماد مردم زمینه حل مشکلات را فراهم کنند.

امام جمعه تاکستان تصریح کرد: گاهی اوقات خدواند افرادی را اسباب خیر قرار می دهد اما باید افراد منتخب قدردان این لطف الهی باشند و از مسیر منحرف نشده و در راه خدمت رسانی مصمم تر شوند.

وی همچنین از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی خواست از اعتباری که به واسطه انتخاب مردم به منتخبین ایجاد شده برای جلب رضای خدا و توشه ای برای آخرت استفاده کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.