ایلام- مدیرکل ستاد بحران استانداری ایلام گفت: در پی بارندگی های اخیر آبدانان با 113 میلی متر بیشترین میزان را ثبت کردو مهران نیز از بارش ها محروم ماند

محرومیت مهران از بارش های اخیر/۱۱۳ میلی متر بارندگی در آبدانان ثبت شد

به گزارش قدس آنلاین، احمد کرمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: بر اساس پیش بینی های هواشناسی، جهت آمادگی و مقابله با خسارت های احتمالی، دو روز قبل از بارند گی از طریق رسانه ها نسبت به اطلاع رسانی به مردم، فرمانداران و اعضاء شورای هماهنگی بحران اقدامات لازم معمول گردید.

وی با اشاره به اینکه بیشترین بارندگی در نواحی جنوبی استان ایلام بوده است، افزود: در این میان شهرستان آبدانان با ۱۱۳ میلی متر بیشترین بارندگی در سطح استان را داشته است.

مدیرکل ستاد بحران استانداری ایلام بیان داشت: خوشبختانه این سامانه بارشی بیشتر نقاط استان را تحت تأثیر قرار داد اما متأسفانه شهرستان مرزی مهران از این رحمت الهی بی نصیب بود و میزان بارش ها در این شهرستان صفر بوده است.

احمد کرمی با اشاره به اینکه این بارش ها با باد شدید همراه بود و سرعت وزش باد در برخی مناطق بیش از ۱۰۰ کیلومتر در ساعت بوده است، یادآور شد: این بارش ها و وزش شدید باد، خسارت های زیرساختی و قطعی برق در برخی مناطق استان را موجب گردید.

وی با بیان اینکه با تلاش مجموعه های امدادی، خدماتی و بویژه شرکت توزیع برق استان، برق بیشتر مناطق آسیب دیده وصل شده است، خاطرنشان ساخت: در این بارندگی ها، به برخی از عشایر که به هشدارهای هواشناسی و ستاد بحران توجه نکرده بودند، خسارت هایی نیز وارد شد.

مدیرکل ستاد بحران استانداری ایلام با اشاره به اینکه میزان خسارت بارندگی های اخیر در استان ایلام در دست بررسی است، تصریح کرد: خوشبختانه این بارش ها خسارت جانی در پی نداشته است.

احمد کرمی با بیان اینکه همه آحاد جامعه و دستگاه های امدادرسان بایستی به هشدارها توجه جدی داشته و همیشه در آمادگی باشند، تأکید کرد: اگر به هشدارها و پیام های صادره توجه شود، قطعاً میزان خسارت ها به حداقل خواهند رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.