اصفهان- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تخصصی- صادراتی فرش دستباف ایران- اصفهان از ۱۴ آذرماه به مدت ۶ روز در اصفهان خبر داد.

طرح و نقش فرش های ایرانی در اصفهان به نمایش گذاشته می شوند

به گزارش قدس آنلاین، رسول محققیان با اشاره به برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تخصصی- صادراتی فرش دستباف ایران-اصفهان از ۱۴ آذر ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گفت: در نمایشگاه امسال ۱۵۲ مشارکت کننده از استان‌های اصفهان، تهران، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، قم، کرمان، یزد، چهارمحال و بختیاری، کردستان و گلستان حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان افزود: نفیس‌ترین فرش‌های دستباف کرک و ابریشم اصفهان، فرش نائین، فرش تمام ابریشم قم، انواع گبه و گلیم، چرم فرش، فرش بیجار، قالی‌های روستایی و عشایری با رنگ‌های صد در صد گیاهی و گلیم فرش‌های بختیاری از جمله تولیدات هنرمندانه‌ای است که طی ۶ روز در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی وسعت این نمایشگاه را ۹ هزار مترمربع فضای بسته نمایشگاهی شامل چهار سالن اعلام و بیان کرد: علاوه بر نمایش تازه‌ترین آثار و محصولات تولید شده فرش دستباف استان‌های مختلف کشور، اجرای فعالیت‌های مرتبط با بافت و طراحی فرش دستباف توسط انجمن طراحان و نقاشان فرش دستباف اصفهان از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

محققیان اضافه کرد: همچنین به منظور معرفی و اطلاع‌رسانی هر چه بهتر اقدامات آموزشی در این بخش، غرفه‌های ویژه‌ای به دانشگاه هنر اصفهان و تعدادی از هنرستان‌های استان اختصاص یافته است.

وی گفت: این نمایشگاه طی ساعات بازدید ۱۵ الی ۲۲ میزبان متخصصان و دست اندرکاران این هنر-صنعت و همچنین دوستداران و علاقه‌مندان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.