۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
کد خبر: 479842

تشابه اسمی مدافع پیشین سپاهان با یکی از بازیکنان فعلی این تیم باعث شد تا برخی تصور کنند او در بازی با گسترش فولاد مرتکب خطای پنالتی روی بازیکن حریف شده است.

تشابه اسمی کار دست بازیکن سابق سپاهان داد!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، محمدعلی احمدی در خصوص اینکه چرا در سپاهان فصل جاری حضور ندارد، گفت: قبل از آغاز فصل به همراه سپاهان تمرینات پیش‌فصل را برای آماده‌سازی انجام دادم‌، اما در حالی که فقط 48 ساعت تا پایان مهلت نقل‌وانتقالات باقی مانده بود به خاطر بستن نحوه قرارداد ترجیح دادم که با این تیم ادامه ندهم. با این حال پس از گذشت 4 هفته از آغاز لیگ کادرفنی از من خواست تا به تمرینات بازگردم و پس از مدتی قراردادم را امضا کنم. در این بین به خاطر سپاهان با باشگاه‌های دیگر صحبتی انجام نداده و برای بازگشت موافقت کردم.

وی ادامه داد: دوباره به سپاهان بازگشتم و قرار شد با من قرارداد امضا شود اما حدود 4 هفته همراه با سایر بازیکنان به تمرین پرداختم و تازه بعد از دیدار با پرسپولیس از من خواستند تا قراردادم را با این تیم امضا کنم و جالب اینکه آقایان زیر حرف‌شان زده و در قرارداد جدید خواستار کسر مبلغ قراردادم به اندازه 8 مسابقه شدند که وقتی اوضاع را این چنین دیدم و زمانی که مشاهده کردم در باشگاه کسی روی حرفش نمی‌ایستد، یک بار دیگر تمرینات را ترک کرده و این‌روزها به صورت اختصاصی مشغول تمرین هستم.

مدافع سابق سپاهان یادآور شد: متأسفانه یا خوشبختانه از شانس من یک بازیکن جوان دیگر به نام علی احمدی این روزها در ترکیب سپاهان حضور دارد که مدام هواداران و حتی دوستان نزدیکم، من را با او اشتباه می‌گیرند.

وی تأکید کرد: به طور مثال این بازیکن هفته گذشته در دیدار مقابل گسترش فولاد خطای پنالتی را مرتکب شد که برخی سایت‌ها این‌گونه تیتر زدند که محمدعلی احمدی به حریف پنالتی داد و سپاهان شکست خورد و همین موضوع باعث شد تا هواداران به صفحه اجتماعی من هجوم آورده و متأسفانه توهین‌هایی را انجام دهند. در حالی که او علی احمدی هست و من محمدعلی احمدی!

احمدی گفت: نکته جالب‌تر اینکه مسئولان تیم‌های مختلف نیز فکر می‌کنند هنوز در ترکیب سپاهان حضور دارم و برای این تیم بازی می‌کنم و نمی‌دانند شباهت اسم دو بازیکن باعث شده است تا من خانه‌نشین باشم و بازیکنی که هم‌اسم من است، سپاهان را همراهی کند. حتی برخی دوستان نزدیک من طی دو روزهای گذشته تماس گرفته و مدام به من می‌گفتند چرا باعث شکست سپاهان شدی؟!

وی در پایان گفت: یک بار دیگر اعلام می‌کنم که علی احمدی که در حال حاضر در سپاهان بازی می‌کند، من نیستم و همان‌طور که در ابتدای مصاحبه گفتم بنده به خاطر مسائل مربوط به قراردادم و اتفاقاتی که در این فصل افتاد، ترجیح دادم تا طی فصل جاری سپاهان را همراهی نکنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.