وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی تصمیم‌گیری صورت گرفت.

وزیر ارشاد: برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی با حضور رئیس جمهور تصمیم‌گیری شد

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری فارس، سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه همایش «سبک زندگی» در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی تصمیم‌گیری صورت گرفت.

وی گفت: ما شبکه‌های اجتماعی را نه یک تهدید مطلق می‌دانیم و نه یک فرصت و این مسئله را در دستور کار دولت و نظام قرار داده‌ایم.

به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، من معتقدم که می‌توانیم برای سبک زندگی از آنها (شبکه‌های اجتماعی) استفاده فراوانی ببریم. ما باید از سطح شعار و بنر و همایش عبور کنیم و طی یک برنامه عملیاتی آن را در سطح جامعه اجرا کنیم و بعد پایش کنیم.

صالحی امیری در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری که پیرامون تاکید رئیس جمهور مبنی بر اینکه آقای روحانی عنوان کرده دولت بنای بر فیلتر شبکه‌های اجتماعی ندارد، اما صحبت‌های شما مبنی بر نظارت و مدیریت است، نظارت‌ها چگونه اعمال می‌شود؟ گفت: برنامه‌ای دارم که باید به آن برسم.

صالحی امیری بدون پاسخ به سئوالات دیگر جمع خبرنگاران را ترک کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.