بجنورد- مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: اعتبارات بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان برای امسال ۱۰۰ درصد تخصیص‌ یافته و تسریع در اجرای باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان از اولویت‌های کاری استان است.

 اجرای بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان اولویت‌کاری استان است

به گزارش قدس آنلاین، داوود دانشمند اظهار کرد: از مجموع ۱۸ کیلومتر طرح راهسازی آماده‌ شده، ۶ کیلومتر آن با نصب جداکننده نیوجرسی مفصلی که در قطعه آشخانه به مهمانک قرار داشته، اجرا شده است.

وی بیان داشت: همچنین ۱۲ کیلومتر باقی‌مانده آن از سمت روستایی رباط قره بیل به سمت روستایی اسپاخو است.

مسوول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی اعتبار اجرای این ۱۸ کیلومتر طرح راهسازی را ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه قرار است این طرح با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان، مدیرکل دفتر فنی استانداری و مسوولان استانی زیر بار ترافیک برود.

بر اساس اعلام مسوولان استان اعتبارات اجرای این طرح برای امسال ۱۰۰ درصد تخصیص‌ یافته است. تسریع در اجرای باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان از اولویت‌های کاری استان است.

محور بجنورد به جنگل گلستان در غرب استان خراسان شمالی قرار دارد. این محور از پرترددترین محورهای ارتباطی استان به شمار می‌رود.

طول محور بجنورد به جنگل گلستان ۱۴۵ کیلومتر است. استان خراسان شمالی در مسیر دو قطب زیارتی شرق و قطب سیاحتی،  شمال کشور قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.