یزد- معاون سازمان نوسازی، مدارس کشور گفت: هم اکنون پنج میلیون مترمربع پروژه نوسازی و احداث مدارس جدید در دستورکار سازمان نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس کشور است,

پنج میلیون مترمربع پروژه نوسازی و احداث مدارس در دستور کار است

به گزارش قدس آنلاین، داود نعیمی درمراسم تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد اظهارداشت: از آغاز فعالیت دولت یازدهم تاکنون ۳۳ هزار کلاس درس در قالب پنج هزار و ۹۰۰ طرح در کشور ساخته شده  وبیش از سی دو ودو دهم درصد این طرحها توسط خیرین انجام شده  که ۹۱ مورد آنها در قالب ۴۳۴ کلاس درس با زیربنای ۶۱ هزار و ۷۳۴ مترمربع و با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در استان یزد به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه استانداردسازی سامانه گرمایشی و سرمایشی مدارس کشور از دیگر اقدامات در دستور کار سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور است افزود:اجرای طرح بازسازی و مقاوم سازی مدارس کشور را از جمله اولویت‌های جدی  این سازمان دانست و از ابتدای آغاز به کار این طرح تاکنون بیش از پنج میلیارد تومان در حوزه مقاوم‌سازی مدارس کشور هزینه شده است.

معاون سازمان نوسازی، مدارس کشور، تقویت مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور را یکی دیگر از رویکردهای جدی این سازمان در سطح کلان عنوان کرد .

نعیمی نگهداری از ظرفیت‌های موجود را از دیگر اولویت های این سازمان ذکر کرد وگفت : در قالب سند تحول بنیادی آموزش و پرورش نگهداری از مدارس به عهده دو مدیرکل نوسازی و آموزش و پرورش استان‌ها گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح تخریب و بهسازی و نوسازی مدارس در سال ۸۵ به تصویب رسید افزود: در قالب این طرح چهار میلیارد دلار اعتبار برای تخریب و بازسازی و مقاوم سازی ۲۵۷ هزار و ۹۴۵ کلاس درس نا ایمن در نظر گرفته شد.

نعیمی  خاطرنشان ساخت : استان یزد از جمله استان‌های برخوردار کشور از نظر نیروهای انسانی متعهد و متخصص و تعداد دانش‌آموزان است و طرح استانداردسازی مدارس کشور به صورت پایلوت در استان یزد اجرا می‌شود.

در پایان این مراسم از تلاشهای حمیدرضا محمدی مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد قدردانی و محمدرضا عارفی به عنوان مدیر کل جدید این سازمان معرفی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.