۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 480682

مهاجم تیم فوتبال صبای قم اعلام کرد که ذهنش دیگر برای ادامه فوتبال کشش ندارد.

ذهن عنایتی برای ادامه فوتبال کشش ندارد!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، رضا عنایتی در مورد وضعیت بحرانی صبا و قرار گرفتن این تیم در پایین جدول گفت: باید قبول کنیم که شرایط تیم ما خوب نیست. متأسفانه در خیلی از هفته‌ها بدشانسی آوردیم و محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها به تیم ما ضربه زد. ما باید درک کنیم که صبا چه وضعیت حساسی دارد و از طرفی مشکلات مالی هم روی ذهنیت بازیکنان تأثیر منفی می‌گذارد. با این حال فکر کردن به گذشته هیچ فایده‌ای ندارد و ما باید هرچه زودتر این نتایج را جبران کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تیم ما از لحاظ فنی پتانسیل خوبی دارد و می‌توانیم در آینده نزدیک این نتایج را جبران کنیم. نکته مهم این است که در سه بازی پایانی که تا نیم‌فصل اول باقی مانده است باید بیشترین امتیاز را بگیریم. ما می‌دانیم که امتیاز گرفتن در نیم‌فصل دوم خیلی سخت است. الان بازی‌ها به‌قدری سخت شده که باید امتیازها را از دهان شیر بیرون کشید.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم در مورد اینکه آیا در سن 40 سالگی به خداحافظی از فوتبال فکر نمی‌کند، تصریح کرد: گاهی اوقات به این موضوع فکر می‌کنم، ولی تصمیمی نگرفته‌ام و نمی‌دانم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. الان واقعاً برای ادامه فوتبال کشش ذهنی ندارم و چیزهایی می‌بینم که برایم آزاردهنده و چندش‌آور است. نمی‌دانم واقعاً در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.