ایلام-معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: امسال برنامه های مختلفی برای توسعه زیرساخت های استان و شهرستان مهران در بحث توسعه راه های ارتباطی، ایجاد کمربندی، پل های روگذر و کنارگذر در دستور کار قرار گرفته است.

توسعه زیرساخت های اربعین در ایلام در دستور کار قرار گرفت

به گزارش قدس آنلاین، شاپور پولادی اظهار داشت: امسال برای اولین بار در بودجه ۹۶ ردیف اعتبار ملی برای توسعه زیرساخت های اربعین در استان ایلام اختصاص یافته است.

وی بیان داشت: در فاز اول این اقدام ۲۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی می شود که البته این میزان در سال های آینده افزایش می باید.

پولادی از چهار بانده کردن پروژه ایلام-مهران تا پایان سال خبر داد و گفت: توسعه راه های ارتباطی استان به عنوان مهمترین اولویت توسعه زیرساخت ها در سال جاری با جدیت دنبال می شود.

معاون عمرانی استانداری ایلام تصریح کرد: امسال برنامه های مختلفی برای توسعه زیرساخت های استان و شهرستان مهران در بحث توسعه راه های ارتباطی، ایجاد کمربندی، پل های روگذر و کنارگذر در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: امسال حجم تردد زوار در مرز مهران سه برابر افزایش یافت و این مهم برای سال های آینده نیازمند امکانات و زیرساخت های بیشتر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.