اراک: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در انتخابات پیش رو نباید اجازه داد جامعه دچار تفرقه و دو دستگی شود زیرا ما انقلاب کردیم که فاصله طبقاتی نداشته باشیم و جامعه را به سمت پیشرفت ببریم نه سبب ایجاد دودستگی بشویم.

انقلاب کردیم که فاصله طبقاتی نداشته باشیم

به گزارش قدس آنلاین، سردارمحسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی پیش از ظهر امروز در مجمع سالانه بسیج کارمندان با اشاره به مناسبت‌های ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: بسیج کارمندان از اقشار فعال و اثرگذار در جامعه است چراکه هدف بسیج کارمندان تحقق دولت اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت پرهیز از تفرقه و دوقطبی شدن جامعه گفت: نباید اجازه داد جامعه دچار تفرقه و دو دستگی شود، بنابراین مبنای ما برای رأی دادن به کسانی که وارد میدان می‌شوند التزام به قانون اساسی است و طبق قانون اساسی التزام به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: مقام‌معظم رهبری پیش از انتخابات مجلس بحث معتمدین را مطرح کردند که باید این موضوع معتمدین عملیاتی شود، چراکه معظم له مسیر را برایمان مشخص فرموده‌اند پس باید تلاش کنیم تا آن را عملیاتی کنیم نه اینکه تنها به شعار بسنده کنیم.

کریمی تصریح کرد: باید بستر را برای حضور افراد ارزشی و کسانی که می‌توانند گره‌گشای مشکلات کشور باشند فراهم سازیم چراکه اگر انسجام مردمی داشته باشیم می‌توانیم بسیاری از مسائل را از پائین به بالا تصمیم‌گیری کنیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری نسبت به مسائل بین‌المللی بسیار دوراندیش هستند، پوتین رئیس جمهور روسیه به این مسئله اذعان دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به موضوع فساد گفت: ما انقلاب کردیم که فاصله طبقاتی نداشته باشیم ولی متاسفانه در عمل شاهد تحقق این موضوع نبودیم که برخی دریافت‌های کلان دارند و در مقابل عده‌ای دیگر برای گذران زندگی زیرپوشش نهادهای حمایتی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته رئیس جمهور در جمع دانشجویان افزود: در بحث برجام بارها سخنان رهبری را از رسانه ملی شنیدم که فرمودند «من در جزئیات ورود نکرده‌ام» و معظم له تنها چاچوب‌ها را مشخص فرمودند و حال سخن اینجاست مگر بارها مقام معظم رهبری نفرمودند آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند.

کریمی تصریح کرد: برای برون‌رفت از چالش انتخابات به عنوان یک چالش جدی، اگر بخواهیم از مرحله سوم انقلاب عبور کنیم باید مردم وارد میدان شوند، معتمدین ساز و کار پیدا کنند، عملیاتی شود و افراد دلسوز انقلاب و نظام و کشور برای رفع مشکلات کشور هم‌اندیشی داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.