بارش شدید برف در مشهد برگزاری دیدار تیم های پدیده و پرسپولیس در هفته سیزدهم را تحت تاثیر قرار داده است.

افزایش نگرانی ها برای دیدار پدیده - پرسپولیس/ بازی مشهد تحت تاثیر بارش برف

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم های فوتبال پدیده مشهد و پرسپولیس تهران در هفته سیزدهم از شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر قرار است ساعت ۱۴:۱۰ دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شود.

این درحالی است که از شب گذشته بارش شدید برف مشهد را کاملا سفیدپوش کرده و صبح امروز شائبه هایی در مورد لغو بازی نیز مطرح شد. با این حال هنوز از سوی مسئولان برگزاری بازی اظهارنظری در این مورد صورت نگرفته و بازی پابرجاست.

ضمن اینکه مسئولان برگزاری بازی از آنجایی که پیش بینی بارش برف را کرده بودند، روی زمین کاور کشیده اند و بعید به نظر می رسد که زمین بازی مشکلی برای برگزاری این دیدار داشته باشد.

جواد طاری‌بخش مدیر رسانه‌های باشگاه پدیده خراسان در این مورد گفت: تا این لحظه هیچ خبری مبنی بر اینکه بازی لغو شده، به ما گفته نشده است و به همین دلیل این بازی طبق روال در ساعت مشخص برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه از قبل پیش‌بینی شده بود هوای امروز مشهد برفی است به همین دلیل از روز گذشته روی چمن کاور کشیده شده بود و به همین دلیل چمن مشکل خاصی ندارد اما تنها موضوع پیش آمده بحث لغزندگی جاده‌هاست که امیدواریم در صورت برگزاری بازی اتفاق خاصی برای هواداران به وجود نیاید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.