یزد – مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: در دوره ای که توانمندی معلولان و جانبازان ما در دنیا به رخ کشیده می شود، ما شاهد نصب بنرهایی با شعارهای خاص در سطح شهر هستیم که معلولین ما را می رنجاند و مسئولین نیز به جای عذرخواهی کار خود را توجیه می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد از معلولان عذرخواهی کرد

به گزارش قدس آنلاین، جلیل عفتی با اشاره به نصب بنر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در هفته گرامیداشت معلولان اظهار داشت: امسال شعار روز جهانی معلولین  « آینده ای که ما می خواهیم جهانی برابر با همه» نامگذاری شده  و این شعار بیانگر آن است که معلولین ما خواهان بهره مندی از حقوق برابر با سایر شهروندان هستند و به دنبال حقی خاص و ویژه نیستند.

وی با اشاره به توانمندیهای معلولان در عرصه ملی و بین المللی افزود: امروز معلولین و جانبازان ما با شرکت در مسابقات پارالمپیک مقام های برتر جهانی کسب می کنند که این نشان دهند قدرت و توانمندی آنهاست.

عفتی همچنین کسب ۱۶ مقام در جشنواره تئاتر بین المللی تئاتر معلولین را توسط هنرمندان یزدی یادآور شد و گفت: این توانمندیها در حالی هست که متاسفانه معلولین ما هنوز باید برای داشتن حقوق برابر داد بزنند.
وی تصریح کرد: اگر خدمتی از سوی مسئولین ارایه می شود منتی نیست و من از طرف همه مسئولین بابت نصب این بنرها از همه شما عذرخواهی می کنم و امیدوارم شاهد روزی باشیم که عدالت محقق شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.