شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری گفت: شورای نگهبان مجموعه ای پر دغدغه و پر مسئولیت است و پشتیبانی برای نظام بشمار می آید.

شورای نگهبان پشتیبان نظام است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام ظهر یکشنبه در جلسه تودیع و معارفه سرپرست هیئت مرکزی شورای نگهبان استان ضمن تقدیر از زحمات سرپرست سابق این مرکز گفت: حبیب الله شکوهی یکی از با تجربه ترین و ارزشمند ترین نیروها در استان است و وی رسالت خود را در طول سال های خدمت به سرانجام رساند، گرچه از تجربیات وی در آینده نیز استفاده خواهد شد.

نکونام افزود: شورای نگهبان مجموعه ای پردغدغه و پرمسئولیت است و پشتیبانی برای نظام بشمار می آید.

حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: امروزه یکی از دستگاه هایی که به نحو احسنت از نظام نگهبانی کرده، شورای نگهبان است و با وجود دست اندازی ها و مشکلاتی که در سال های اخیر بوجود آمده، مجموعه شورای نگهبان بدون واهمه از مشکلات، سختی ها و سنگ اندازی ها فعالیتش را به نحو احسنت انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه افزود: تنها خط مشی شورای نگهبان خط الهی است و فعالیت انسان های پاک نهاد در این شورا که تلاش می کنند نیت پاک و نگاه سالم بر اساس یک رسالت سنگین داشته باشند گواه این حرف است.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: در مقطعی کشور خسارت بسیار زیادی دید و اگر شورای نگهبان نبود خدا می داند چه کسانی حاکم می شدند.

وی خاطر نشان کرد: کسانی هستند که در زمان انتخابات به گونه ای عمل می کنند که مورد تأیید شورای نگهبان قرار میگیرند اما بعد از رسیدن به پست و جایگاه، اخلاق و خلق و خوی آنها عوض می شود که این تغییرات را منصوب به شورای نگهبان نیست.

در رأس مجموعه شورای نگهبان یک چهره پرتلاش و بصیر است که امید و پشتیبانی برای نظام است و نقش موثری را که تا کنون  ایفا کرده باید قدر دانست.

وی در پایان افزود: امید است با اتکا به خداوند ، عظم راسخ و تجربیات گذشته،سال ۹۶ انتخاباتی سالم  و بدور از حاشیه برگزار شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.