رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اصفهان گفت: آیت‌الله مظاهری ملجا همه سلایق سیاسی است و هر اندیشه‌ای، ایشان را یک پناهگاه مطمئن برای خود می‌داند که ریشه در انصاف ایشان دارد.

آیت‌الله مظاهری پناهگاه همه سلایق سیاسی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان پیش از ظهر یک شنبه در نشست خبری به مناسبت برگزاری کنگره نکوداشت آیت‌الله مظاهری اظهار داشت: شخصیتی همانند آیت‌الله مظاهری همچون نگینی در جهان اسلام و سیاست می‌درخشد و فکر، عقلم و اخلاق آیت‌الله مظاهری همیشه زنده است.

وی با بیان اینکه برگزاری نکوداشت علمای بزرگ بر اساس دستور قرآنی است، افزود: همان گونه که موعظه، پندر و اندرز از ابزارهای تربیتی است معرفی الگوهای ارزشمند نیز از برترین روش‌های آموزشی و بهترین راه تامین غذای روح بلند و الهی انسان است.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با اشاره به اینکه نقش رسانه در فرهنگ سازی چنین الگوهایی که با کمترین امکانان بیشترین مدارج علمی را طی کرده‌اند بسیار تاثیرگذار است، ادامه داد: حضرت آیت‌الله مظاهری پناهگاه و ملجا همه سلایق سیاسی هستند و هر اندیشه ای ایشان را یک پناهگاه مطمئن برای خود می‌داند که ریشه در انصاف ایشان دارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا رهبر معظم انقلاب  به این مناسبت پیامی صادر خواهند کرد، افزود: به طور معمول برای نکوداشت افرادی که در قید حیات هستند پیامی صادر نمی‌شود اما رهبر معظم انقلاب برای ورود ایشان به اصفهان در ۲۱ سال پیش پیامی صادر کردند که این امر یک استثنا بود.

پوشش زنده مراسم کنگره آیت‌الله مظاهری از صدا و سیما

علیرضا حسینی قائم مقام صدا و سیمای مرکز اصفهان نیز در ادامه در این نشست با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز اصفهان تهیه یک مستند درباره آیت‌الله مظاهری را به تهیه‌کنندگی رسول هنرمند در دستور کار خود قرار داده است، اظهار داشت: این کنگره از صدا و سیمای مرکز اصفهان به صورت زنده پخش می‌شود و در حال رایزنی برای پوشش این مراسم توسط دو شبکه ملی هستیم.

گفتنی است کنگره آیت‌آلله شیخ حسین مظاهری در روز بیست و پنجم آذرماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ با حضور مسئولان کشوری و استانی در اصفهان برگزار شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.