سرمربی تیم ملی تکواندو آذربایجان بعد از انتخاب به عنوان بهترین مربی جهان گفت: خیلی دوست داشتم که عنوان بهترین مربی جهان را در قامت سرمربی تیم ملی ایران کسب کنم.

مهماندوست پس از انتخاب به عنوان بهترین مربی تکواندو جهان چه گفت؟

به گزارش قدس آنلاین، رضا مهماندوست که یکشنبه شب به عنوان بهترین مربی تکواندو جهان در سال ۲۰۱۶ انتخاب شد ضمن بیان مطلب فوق گفت: چند سالی است که فدراسیون جهانی تکواندو در پایان هر سال اقدام به انتخاب و معرفی بهترین های جهان می کند. این انتخاب هم بر اساس نظر سنجی از تمام مربیان، سرپرستان تیم ها، روسای فدراسیون ها و اعضای کمیته اجرایی WTF انجام می شود. 

وی افزود: من برای چهارمین بار به عنوان یک مربی ایرانی بهترین مربی جهان انتخاب شدم. چون این افتخار برای ایران است. در ایران بزرگ شده، رشد کرده و تکواندو را فرا گرفتم. در کشور خودم زحمت کشیده و رشد کردم و حالا نتیجه آن زحمات را می بینم. 

مهاندوست که در جریان برگزاری این مراسم می گفت، اظهار داشت: از کسب این عنوان با ارزش خوشحالم و امیدوارم باعث خوشحالی همه مردم ایران و حتی فدراسیون تکواندو شده باشم. خیلی دوست داشتم این عنوان را با تیم ایران کسب می کردم و یا حتی مربیان ایرانی به این مهم دست پیدا می کردند. 

وی در پایان  گفت: از همه آنها که در این سالها برای موفقیت و پیشرفت من تلاش کردند تشکر کرده و به صراحت می گویم که این افتخار را مدیون آنها هستم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.