بیرجند- مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان  با بیان اینکه در هفته گذشته اعضای شورای نگهبان ترکیبی از هیئت مرکزی نظارت را تشکیل دادند گفت: به‌زودی این هیئت مرکزی در استان‌ها تشکیل داده می‌شود.

هیئت مرکزی برای انتخابات در استان‌ها تشکیل می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، محمدمهدی شیرمحمدی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی  با بیان اینکه انتخابات سبب اقتدار کشور می‌شود به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشاره کرد واظهار داشت: امیدواریم شاهد انتخاباتی باشیم که از لحاظ کیفی وکمی موثر باشد و جامعه را به سمت تعالی و رشد پیش ببرد.

مدیر روابط عمومی شورای نگهبان گفت: انتخابات سبب اقتدار کشور می‌شود که امواج این اقتدار در منطقه تأثیرگذار است و با برگزاری انتخابات خون تازه‌ای در رگ‌های نظام جمهوری اسلامی ایران تزریق می‌شود.

شیرمحمدی افزود: شورای نگهبان سنگر دفاع از اسلام، انقلاب و آرمان‌های شهدا در قوانین و انتخابات است و با توجه به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها هستیم در این راستا شورای نگهبان فقط نظارت انتخابات ریاست جمهوری را بر عهده دارد و بر انتخابات شوراها نظارتی ندارد.

وی بیان کرد: همزمانی دو انتخابات آثار و تبعاتی دارد که مردم هم برای انتخابات محلی و هم انتخابات ملی دغدغه دارند و در هفته گذشته اعضای شورای نگهبان ترکیبی از هیئت مرکزی نظارت را تشکیل دادند که به‌زودی این هیئت مرکزی در استان‌ها تشکیل داده می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.