گرگان- امام جمعه اهل سنت آق قلا در مراسم هفته وحدت که با حضور جمع کثیری از علمای اهل تشیع و تسنن برگزار شد بیان کرد: حفظ وحدت تنها رمز بقا و پیروزی در برابر فتنه های دشمن است.

وحدت رمز پیروزی در برابر فتنه های دشمن است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین حاج آخوند میرزا علی ضمن تبریک ایام پر فضیلت هفته وحدت این مناسبت را تجلی اتحاد وبهترین فرصت برای همبستگی جهان اسلام و هچنین مقابله با توطئه های دشمن عنوان کرد.

وی افزود: اگر امروز در امنیت ، رفاه و آسایش  بسر می بریم همه را مدیون خون شهدا هستیم  که از جان خود جهت اعتلای دین مبین اسلام  گذشتند و خون خود را نثار انقلاب کردند.

وی تصریح کرد:ما مسلمین در خیلی زمینه ها منجمله  پرستش خداوند بزرگوار، پیامبر عظیم الشان، دین، کتاب  الهی و قبله  مشترک هستیم  و باید با وحدت و همدلی و انسجام در مقابل توطئه های دشمنان که تنها در یک مورد آنهم کفر ورزیدن به اسلام اشتراک دارند هوشیار بوده و اجازه مداخله ، ایجاد تفرقه و تجاوز به حریم اسلام و مسلمین را ندهیم . 

 امام جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا  اظهار داشت:متاسفانه با وجود این همه وجه اشتراک دشمنان قسم خورده  در تلاشند با ترفندهای مختلف بین مسلمانان وعلمای آنان و مذاهب مختلف تفرقه ایجاد کنند.

وی ادامه داد: دشمن بر این اساس گروه های مختلف همچون داعش را بوجود آوردند که به نام اسلام قتل ها و کشتارهای ناهنجاری را انجام می دهند تا از این طریق بتوانند  دین  اسلام  را تخریب کنند لذا شایسته است با هوشیاری تمام مراقب هر نوع توطئه دشمنان به ویژه گروه تکفیری ها باشیم.

 وی گفت:اگر بخواهیم پرچم اسلام را در اقصی نقاط   جهان به اهتزار در آوریم  شایسته  است متحد باشیم و با احترام متقابل به همدیگر بتوانیم  قلوب مسلمین را تسخیر نموده  و سر بلند شویم .


 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.