رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: جلسه اعضای شورای شهر تهران با مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار شود تا نسبت به بررسی مشکلات، اقدامات لازم صورت گیرد.

لزوم برگزاری جلسه با مجمع نمایندگان تهران برای بررسی آسیب‌ها

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از فارس، پرویز سروری در تذکر پیش از دستور سیصد و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران درباره آزادسازی شهر حلب در سوریه اظهار داشت: در آنجا شاهد بودیم که مقاومت و تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری این اتفاق را به وجود آورد و امروز شاهد هستیم اراده ملت، نیروهای نظامی سوریه و با مستشاری ملت ما تبدیل به یک پیروزی بزرگ شده است و غلبه به قدرت‌های پوشالی و هم‌پیمانان آنها شده است.

وی افزود: هر ملتی بر روی ارزش‌های خود بایستد، می‌تواند طعم شیرین پیروزی را مزه‌ مزه‌ کند.

وی درباره بودجه و مشکلاتی که در این خصوص است، بیان داشت: امیدواریم همانطور که مجمع نمایندگان در مجلس برگزار شد، این مجمع در شورا نیز برگزار شود.

سروری ضمن تأکید بر برگزاری این جلسه بیان داشت: در حوزه بافت‌های فرسوده و دیگر آسیب‌های شهر تهران می‌توانیم با مجمع نمایندگان تهران در شورا جلسه داشته باشیم مشکلات پیش رو را حل کنیم.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: باید حفره‌هایی که تولید تفرقه می‌کند، تبدیل به وحدت شود و اخلاق محمدی را در جامعه مستقر کنیم؛ اخلاق محمدی با دروغ و فتنه و آسیب رساندن به آبروی مردم تناسبی ندارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.