همایش قرآن پیامبر اعظم(ص) و بسیج برگزار و در آن ضمن تبیین دستاوردهای ۴ ساله سازمان قرآن و عترت بسیج برگزیدگان جشنواره الحافظون معرفی شدند.

تبیین دستاوردهای چهارساله سازمان قرآن و عترت بسیج/ معرفی برگزیدگان جشنواره الحافظون

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از فارس، همایش بزرگ قرآن، پیامبر اعظم(ص) و بسیج با حضور جامعه قرآنی، جمعی از بسیجیان و مسئولان در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

در این مراسم رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ طی سخنانی با اشاره به دستاوردهای چهار ساله این سازمان گفت: این سازمان سال ۱۳۹۱ شکل گرفت و به سرعت در ۲۳ ناحیه بسیج تهران گسترش یافت. این کار با هدف ایجاد بزرگترین شبکه قرآنی کشور انجام شد و مدتی بعد فعالیت‌های قرانی در بیش از هزار ۵۰۰ پایگاه مقاومت بسیج آغاز و رونق گرفت.

وی درخصوص دیگر فعالیت‌های قرآنی بسیج گفت: تشکیل ۳۱۹ مهد قرآنی با شرکت بیش از دو هزار و ۴۰۰ کودک، ۲۱۰ پیش دبستانی با حضور بیش از ۳ هزار نونهال، تشکیل ۷۰۰ مکتب‌خانه با حضور ۸ هزار ۸۰۰ نفر، راه‌اندازی ۱۰۰ واحد تخصصی حفظ قرآن با حضور ۸ هزار قرآن آموز از جمله فعالیت‌های قرآنی این سازمان است.

قربانی به فعالیت‌های سازمان قرآن و عترت بسیج در امور هنری اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی، چاپ و نشر کتاب و لوح فشرده، تولید ۱۳۵ مستند تلویزیونی، راه‌اندازی گروه محمدرسول‌الله و تولید ۱۷ اثر بین‌المللی و تولید چند نمایش هنری با موضوعات قرآنی از دیگر فعالیت‌های این سازمان است.

به گزارش فارس در این مراسم برگزیدگان جشنواره حفظ قرآن بسیج تهران بزرگ با عنوان «الحافظون» تجلیل شدند که اسامی آنها به شرح ذیل است؛

رده سنی ۴ تا ۸ بخش خانم‌ها

حفظ نیم جزء

مبینا اسدپور

حنانه محمدزاده

یاسمین نصیری‌پور

حفظ یک جزء

زهرا سادات حسینی

مبینا مرزبانی

فاطمه صالح محمدی

حفظ ۳ جزء

ستایش عشقی

زینب غنی زاده

حفظ ۵ جزء

آتنا اسد پور

کوثر شهسواری

حفظ ۷ جزء

نرگس نوروزی

هنیأ اورعی

بخش آقایان

حفظ نیم جزء

امیرحسین حامدی

محمدمهدی زائر شاهی

صدرا زائری

حفظ ۱ جزء

محمدرضا کاظمی

محمدمهدی نجفی

محمدطاها ساعدی

حفظ ۳ جزء

مهیار امیر میان درق

محمدحسین مهریزی

محمدحسن صادقی

حفظ ۵ جزء

طاها شاه قلعه

عباس غفاری

حفظ کل

محدوده سنی ۸ تا ۱۶ سال در بخش خانم‌ها فاطمه نیکوئی در رده سنی ۸ تا ۱۶ و عطیه تبیانیان در رده سنی بالای ۱۷ سال تجلیل شدند.

در بخش آقایان و رده سنی ۸ تا ۱۶ سال علی فیضی و در رده سنی بالای ۱۷ سال مجتبی علیرضالو به عنوان حافظان کل تجلیل شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.