جزئیات اجرایی بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت اعلام شد.

جزئیات مرحله دانشگاهی جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان اعلام شد

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از مفدا، مطابق آیین‌نامه اجرایی بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت، بخش مسابقات آوایی (حفظ و قرائت) در دانشگاه های علوم پزشکی در روزهای ۲۵ بهمن‌ماه تا ابتدای اسفندماه برگزار می شود.

مسابقات معارف قرآنی و سیره معصومین در تاریخ دوم اسفندماه برگزار خواهد شد و پس از آن نیز دانشگاه‌های علوم پزشکی ۱۰ روز فرصت دارند تا برگزیدگان بخش معارف قرآنی و سیره معصومین در دانشگاه‌ها را به مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت معرفی کنند.

معرفی برگزیدگان نتایج بخش آوایی دانشگاه‌ها به مرکز قرآن نیز یک هفته زمان پس از مشخص شدن برترین‌ها است.

دانشگاه‌های علوم پزشکی برای ارسال آثار مربوط به بخش‌های، پژوهشی، فناوری، ادبی، هنری، کتابخوانی، نشریات و بخش آوایی(اذان، دعا و مناجات‌خوانی،   تواشیح و ترجمه خوانی) به مرکز دبیرخانه جشنواره حداکثر تا دهم اردیبهشت ۹۶ فرصت دارند.

ثبت‌نام در بیست‌ و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت از نیمه دوم آبان‌ماه آغاز شده است و علاقمندان می‌توانند تا ۱۵ دی ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مفدا نسبت به ثبت‌نام در این دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت اقدام کنند.

مرحله سراسری با داوری آثار بخشهای پژوهشی، فناوری، ادبی، هنری، نشریات، کتابخوانی و بخش آوایی (اذان، دعا و مناجاتت انی و...) در خرداد ۹۶ و برگزاری مسابقات بخش آوایی (حفظ و قرائت قرآن) به همراه مراسم اختتامیه و اهدای جوایز بخش های مختلف تیرماه ۹۶ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.