قدس آنلاین - بخش هودیان از توابع شهرستان دلگان از جمله مناطقی است که به واسطه محرومیت های بر جای مانده از گذشته چشم انتظار مساعدت های مسوولان در خصوص رفع نیاز هایی هم چون تامین آب آشامیدنی، راه و مراکز بهداشتی است.

«دلگان» در جنوب سیستان و بلوچستان چشم انتظار مساعدت دولتمردان است

نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر در این باره به قدس آنلاین گفت: در بن بست قرارگرفتن «هودیان» و «دلگان» از توابع شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان مشکلات این منطقه را از چشم دور نگاه داشته است.

محمد نعیم امینی فرد گفت: باتوجه به ظرفیت دلگان و با توجه به مشکلات موجود اگر همه مسایل، در چارچوب اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار بگیرد، یقیناً نه تنها برای دلگان منشأ خیرات و برکات خواهد بود، بلکه اطمینان داریم نقش مهمی در توسعه جنوب شرق کشور خواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که با پیگیری مجمع نمایندگان استان بر روی ظرفیت‌های استان سرمایه گذاری شود.

دلگان سرشار از ظرفیت‌های کشاورزی

رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: دلگان به عنوان یک نقطه ممتاز که سرشار از ظرفیت‌های کشاورزی است باید حتماً مورد توجه قرار بگیرد.

امینی فرد افزود: برای اصلاح ساختارها و زیرساخت شهرستان دلگان اقدام‌هایی انجام شده، اما این ساختارها آن طور که دلگان را پیشانی توسعه منطقه معرفی کند، نیست.

وی قول داد: در زمینه رفع مشکلات آب شرب و مواردی که مستلزم پیگیری در سطح ملی است، به جد پیگیر خواهم بود.

نماینده مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر گفت: دلگان تابلویی از زندگی مسالمت آمیز و همدلانه مردم از اقوام و طوایف و مذاهب سنی و شیعه در کنار یکدیگر است.

بیمارستان ۶۴ تختخوابی دلگان سال اینده اجرایی می‌شود

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت توجه به زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی منطقه، افزود: پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی دلگان از ابتدای سال آینده اجرایی می‌شود.

امینی فرد در خصوص ساخت مراکز عالی افزود: توسعه مراکز فنی و حرفه‌ای از اولویت بالایی برخوردار است، بنابراین ساخت مراکز فنی و حرفه‌ای در دلگان با توجه به ظرفیت کشاورزی و پیوند مسایل آموزش عالی و کشاورزی در دلگان امری مهمی است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علی‌رغم پیگیری‌هایی در سطح ملی در خصوص تالاب جازموریان که منشأ ۲۳ درصد ریزگردهاست، متأسفانه هنوز هیچ پژوهش مدونی انجام نگرفته و باید مراکز اجرایی استان حساسیت بیشتری درخصوص تالاب جازموریان داشته باشند.

امینی فرد همچنین خواستار استقرار سازمان تأمین اجتماعی در شهرستان دلگان شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.