اصفهان- مدیر اجرائی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان گفت: جشن میلاد رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان برگزار می شود.

امامزادگان اصفهان میزبان جشن وحدت/برگزاری مراسم پیوند۴۵ زوج

به گزارش قدس آنلاین، بهزاد صبری با بیان این مطلب اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن ۱۷ ربیع الاول سالروز ولادت با سعادت خاتم الانبیاء محمد مصطفی (ص) و ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع)، زائران و مجاورین در این بارگاه منور، با شرکت در مراسم ویژه‌ ای که از سوی حرم مطهر تدارک دیده شده است، این میلاد با برکت را گرامی می‌دارند.

وی در ادامه افزود: این جشن باشکوه با همکاری شهرداری منطقه ۱۴ اصفهان، هیئت های کریمه اهل بیت(ع) و ائمه اطهار (ع) در حرم مطهر دختر موسی بن جعفر (ع) برگزار می شود.

مدیر اجرائی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان در ادامه تصریح کرد: حجت الاسلام سید عبدالله میرعلائی، در شب میلاد رسول گرامی اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)، در جمع عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به سخنرانی می پردازد و سپس کربلایی حمید بصیرت و کربلایی سعید گلبان به مدیحه سرایی خواهند پرداخت.

بهزاد صبری در ادامه خاطر نشان کرد: این مراسم جمعه ۲۶ آذرماه همزمان با شب میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) از نماز مغرب و عشاء، در سالن اجتماعات کوثر حرم مطهر برگزار می ‌شود.

وی گفت: در این مراسم به ۱۵ نفر از شرکت کنندگان در جشن به قید قرعه کمک هزینه مشهد مقدس، قم و جمکران و پلاک طلا اهدا خواهد شد.

برگزاری جشن در امامزاده سلطان سید علی(ع) نایین

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نایین نیز اعلام کرد: همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) مراسم ویژه ای در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سید علی(ع) نایین برگزار می شود.

احمد جبلی اظهار داشت: جشن بزرگ میلاد مسعود خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی(ص) و میلاد با سعادت امام جعفر صادق(ع) در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سید علی(ع) نایین برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: این مراسم همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی و مولودی خوانی حاج محسن فرحانی از قم برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نایین ادامه داد: این جشن بزرگ پس از اقامه نماز مغرب و عشا جمعه شب مصادف با ۲۶ آذر ماه در جوار حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر برگزار می شود.

پیوند آسمانی ۴۵ زوج در امامزاده سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) کاشان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان نیز گفت: همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) جشن پیوند آسمانی ۴۵ زوج جوان در جوار حرم مطهر امامزاده سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین جعفر جنتی اظهار داشت: آستان مقدس امامزاده سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان با همکاری ستاد نماز جمعه مشهد اردهال جشن پیوند آسمانی ۴۵ زوج جوان را در حرم مطهر این امامزاده واجب التکریم برگزار می کنند.

وی در ادامه افزود: این مراسم ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه ۲۶ آذر ماه همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) در جوار حرم مطهر این امامزاده واجب التعظیم برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان ادامه داد: سخنران این مراسم نیز حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه منطقه اردهال خواهد بود و مداح اهل بیت(ع) حاج محمود باقری قمی نیز در این مراسم به مولودی خوانی می پردازد.

حجت الاسلام جعفر جنتی در ادامه خاطر نشان کرد: این پیوند آسمانی با هدف و رویکرد ترویج زندگی به سبک اسلامی و ترغیب جوانان به ازدواج های آسان برگزار می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین با هماهنگی هایی که انجام شده است به هرزوج هدایای نفیسی از طرف آستان مقدس امامزاده سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) و ستاد نماز جمعه منطقه اردهال کاشان اهدا می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.