مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که مدیران در انجام تمام مصاحبه‌ها باید به مصلحت سازمان بیاندیشند، گفت: مدیران باید برای مسئله با انگیزه بودن پرسنل و تعالی سازمان برای افزایش ارتباط با پرسنل خود زمان بگذارند.

استفاده از ابزار اتوماتیک و اتوماسیون در تمامی حوزه‌ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  میزان، سعید محمدزاده با اشاره به این‌که اراده راه آهن بیش از همه مدیون زحمات و تلاش های چشمگیر همکاران بوده است‌، اظهار  کرد:‌بروز سانحه در راه آهن بسیار دردناک،  تاثر بر انگیز و سخت بوده است و بدنه راه آهن از این مساله بسیار ناراحت است.

وی افزود:با توکل به خدا با وجود مدیران با تجربه و درس گرفتن از این سانحه و مشکلات ،مطمئن هستیم که می توانیم محکم تر و استوارتر از گذشته حرکت کنیم.

مدیرعامل راه‌آهن بر استفاده مدیران از تجربه و تخصص همکاران و کارشناسان راه آهن تاکید کرد و گفت: از آنجایی که با انگیزه بودن پرسنل و همکاران نقش مهمی در رشد و تعالی سازمان دارد؛مدیران باید برای این مسئله و افزایش ارتباط با پرسنل خود زمان بگذارند.

محمد زاده تصریح کرد: در تمام حوزه ها باید به سمت اتوماتیک و اتوماسیون کردن حرکت کنیم و از ابزارها به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

وی به مدیران  همه نواحی تاکید کرد: مسئله بار و عدم افت بار ، کاهش درآمد و عدم افزایش تاخیر را جدی گرفته و سعی در بهبود این روند داشته باشند.

مدیرعامل راه‌آهن با بیان این‌که همه مصاحبه های مدیران با هماهنگی روابط عمومی انجام شود خاطرنشان کرد:در انجام تمام مصاحبه ها همواره باید به مصلحت سازمان اندیشیده شود.

محمد‌زاده همچنین از اقدامات انجام شده در مورد روند فعالیت کارکنان شرکتی،طرح های اجرایی ،پروژه های حومه ای و دوخطه کردن و همچنین احکام برنامه بودجه و برنامه ششم توسعه؛ مسایل مربوط به سرمایه گذاری در راه آهن و مالیات و پیگیری آن از سازمان برنامه و بودجه خبر داد و گفت:در یک سازمان تمام اجزا نقش مهمی دارند و این وظیفه مدیران را سنگین می کند بنابراین مدیران باید به مساله آموزش و توسعه کارکنان توجه جدی داشته باشند.

وی همچنین موضوع جانشین پروری را مساله مهمی مورد توجه مدیران قرار داد و گفت:مدیران باید نسبت به تربیت یک یا چند مدیر در منطقه تلاش کنند و به هیچ عنوان در گذشته متوقف نباشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.