فرماندار کردکوی با بیان اینکه نوع رویکرد در بخش کشاورزی باید انقلابی باشد، خواستار حمایت‌های جدی در بخش کشاورزی استان گلستان به ویژه غرب استان شد.

نوع رویکرد در بخش کشاورزی باید انقلابی باشد/ بیمه بخش کشاورزی رقابتی شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، مجتبی جمالی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان‌های غرب  استان گلستان که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در تالار ارشاد شهرستان کردکوی در حال برگزاری است، اظهار کرد: غرب استان گلستان با وجود چهار شهرستان کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان تشکیل شده که 15 درصد از جمعیت استان گلستان را در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه غرب استان گلستان 14 درصد وسعت سرزمینی این استان را تشکیل می‌دهد، تصریح کرد: نسبت مردم فارس به ترکمن در غرب استان گلستان برابر است.

فرماندار کردکوی افزود: استان گلستان نماد وحدت در کشور محسوب می‌شود که غرب استان گلستان به طور ویژه از پیوندهای ارتباطی، تعاملی و اعتقادی برخوردار است.

60 درصد از فعالیت‌های بخش کشاورزی غرب استان گلستان در بخش کشاورزی است

جمالی غرب استان گلستان را ظرفیت ارزشمند سرمایه‌گذاری و توسعه دانست و تصریح کرد: وجود ظرفیت‌های بی‌شمار و بی‌نظیری همچون آشوراده، بندر خواجه‌نفس، بندرگز و شهرستان کردکوی با برخورداری از ظرفیت‌های گردشگری و طبیعی غرب استان گلستان را شاخص کرده است.

وی 60 درصد از فعالیت‌های بخش کشاورزی غرب استان گلستان را در بخش کشاورزی دانست و یادآور شد: بخش‌های عمده‌ای از موضوعات کشاورزی از حمایت جدی برخوردار نیست.

فرماندار کردکوی با اشاره به یخبندان و سرمای شدید به باغات غرب استان گلستان، خاطرنشان کرد: در جریان سرما و یخبندان خسارت شدیدی به باغات غرب استان گلستان وارد شده است.

جمالی با تاکید بر اینکه نوع رویکرد بخش کشاورزی باید انقلابی باشد، بیان کرد: با روند تدریجی که در بخش کشاورزی وجود دارد تحول خاصی ایجاد نمی‌شود.

وی با بیان اینکه بیمه صندوق کشاورزی پاسخگوی نیازهای بخش کشاورزی نیست، اظهار کرد: بیمه بخش کشاورزی همانند سایر بخش‌ها باید رقابتی شود.

فرماندار کردکوی در پایان خواستار پیگیری و  حمایت‌های جدی در بخش کشاورزی در غرب استان گلستان شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.