رشت-پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان برای تسهیل عبور و مرور خودرو ها در ایام پایانی تعطیلات آخر هفته محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال می کند.

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای گیلان

به گزارش قدس آتلاین،سرهنگ حسین محمدپور با اعلام این خبر گفت: تردد انواع تریلر و کامیونت در تعطیلات این هفته با محدودیت و ممنوعیت روبرو می‌شود.
رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی است، افزود:ممنوعیت تردد این قبیل از وسایل نقلیه، فقط در راه‌هایی اعمال می‌گردد که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا می‌شود.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز پنج شنبه ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۵و از ساعت ۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز شنبه ۲۷ آذر ماه ۱۳۹۵ در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس ممنوع خواهد بود، بیان داشت: همچنین تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز پنج شنبه۲۵ آذر ماه ۱۳۹۵ و از ساعت ۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز شنبه ۲۷ آذر ماه ۱۳۹۵ در محور آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع خواهد بود.
رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه در کنار تلاش پلیس ضروری است رانندگان جهت جلوگیری از بروز حادثه به قوانین و مقررات پایبند باشند،تصریح کرد: مأموران پلیس راهور در این ایام به مثابه روزهای گذشته ایمنی سفر و سهولت ترافیکی را با جدیت پیگیری خواهند کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.