بجنورد- مجموعه مسکونی گلستان شهر بجنورد پس از کش و قوس های طولانی، بالاخره تحویل شهرداری شد.

مجموعه مسکونی گلستان شهر بجنورد تحویل شهرداری شد

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: در این زمینه راه و شهرسازی متعهد شده است که طی دو هفته، نسبت به اجرای برخی موارد اقدام کند.

یزدان عنبری اظهار داشت:راه و شهرسازی متعهد شده است ۵۰۰ تن قیر برای اجرای طرح های آماده سازی گلستان شهر به شهرداری اختصاص دهد و علاوه بر آن تعهد دارد تا ۱۰ درصد از سهم خدمات شهرداری را به شهرداری بدهد.

وی تصریح کرد: به لحاظ قانونی، مناطق مسکونی برای الحاق به محدوده شهری باید ۲۰ درصد از ارزش ملک را به شهرداری پرداخت کنند که بر اساس توافق این رقم برای الحاق گلستان شهر به محدوده شهری ۱۰ درصد است.

وی گفت: مقرر شده است بنیاد مسکن به عنوان پیمانکار اجرای طرح آماده سازی گستان شهر، هر چه سریعتر اجرای طرح ها را تکمیل کند.

عنبری اظهار داشت: اکنون مدیریت چهار فاز از مجموعه مسکونی گلستان شهر به شهرداری تحویل داده می شود و با این اقدام مهم، گام بزرگی در اجرای پروژه های عمرانی و خدمات رسانی به شهروندان ساکن در این مجموعه مسکونی برداشته می شود.

گفتنی است: مجموعه مسکونی گلستان شهر بجنورد، بزرگترین پروژه مسکن مهر در خراسان شمالی است که شهرداری بجنورد تا کنون از تحول گرفتن مدیریت آن خودداری کرده بود اما اکنون با توافق حاصل شده میان شهرداری بجنورد و اداره کل راه و شهرسازی، مدیرت آن به شهرداری تحویل داده شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.