خرم آباد-سانحه رانندگی ظهر پنجشنبه که منجر به مصدومیت ۹ دانش آموز در شهرستان پلدختر شد بنا بر گفته مدیر آموزش و پرورش این شهرستان تلفات جانی در بر نداشت و حال مجروحان مساعد است.

حال دانش آموزان مجروح شده در حادثه رانندگی پلدختر مساعد است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، تصادف تریلر با مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان در پلدختر ظهر امروز موجب مجروح شدن تعداد ۹ دانش آموز شد.

مدیر آموزش‌و پرورش پلدختر در تشریح جزئیات این حادثه گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه تریلر و سواری پراید با مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان در پلدختر ۱۴ نفر شامل ۹ تن از دانش‌آموزان، یک معلم، راننده مینی‌بوس، راننده پراید و ۲ سرنشین آن زخمی شدند.

علیرضا افتخاری بیان کرد: دانش‎آموزان دختر دبیرستان زینبیه شهر پلدختر برای اردو به تالاب‎های ولی‌عصر(عج) رفته بودند که هنگام بازگشت یکی از مینی‌بوس‌های حامل دانش آموزان داخل شهر پلدختر دچار سانحه شد. 

وی اظهار کرد: حال عمومی دانش‎آموزان رضایت‌بخش بوده و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در برنداشت و دانش‌آموزان به‌صورت سرپایی مداوا شده و تعدادی از آن‌ها از بیمارستان ترخیص شدند.

بر اساس نظر کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی شهر پلدختر  این حادثه براثر رعایت نشدن حق تقدم از سوی راننده تریلر نسبت به مینی‌بوس و عدم توجه راننده  مینی‌بوس به جلو نسبت به پراید اعلام‌ شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.