کرج-نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت در حلب سوریه گفت: مدافعان حریم ولایت در سوریه توانستند با نیروی ایمان و رمز اتحاد شاخ استکبار جهانی و صهیونیست را بشکنند.

مدافعان حرم زینب(ع) در «حلب» شاخ استکبار را شکستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج بیان کرد: پیروزی در حلب پس از ۵سال پیام های بسیاری برای جهانیان داشت.

وی با تبریک ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود:مهمترین پیام پیروزی حلب شکسته شدن هیمنه پوشالی آمریکا و شاخ استکبار جهانی ، رژیم صهیونیستی و آل سعوداست .

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه برخی درداخل کشور حضور نیروهای ایرانی در سوریه و عراق را زیر سئوال می برند، گفت:باید جنایت های تکفیری ها و اهداف شوم آنان را به این افراد گوشزد کرد، چرا که تکفیری ها حتی از سوزاندان کودکان و زنان دریغ نمی گذرند.

حسینی همدانی افزود: شکست دشمنان در حلب تا جایی برای قدرت های زور گو مانند انگلیس تلخ بود که سفیر ایران را احضار کردندکه البته باید وزارت امور خارجه و مسئولان کشور این اقدام انگلیسی ها پاسخ دهند.

وی بیان داشت: پیام دیگر آزادی حلب اتحاد جهان اسلام و پیروزی نهایی جبهه اسلام ناب محمدی(ص) در برابر غاصبان و زورگویان جهان است که درسایه وحدت و همدلی در آینده ای نزدیک به دست خواهد آمد.

امام جمعه کرج، گفت: همچنین پیروزی حلب ، شکستی بزرگ برای آل سعود و حامیان تروریست ها است و این امر موجب شدتا عربستان سعودی درجبهه یمن هم با مشکلاتی روبرو شودکه این وضعیت نیز پیروزی جهبه مقاومت را دریمن رقم می زند.

خطیب جمعه کرج با اشاره به فرا رسیدن روزجهان عاری از خشونت اظهارداشت: تا زمانی که غاصبان قدس و جباران و ظالمان ازبین نروند صلح و آرمش جهانی به وجود نخواهد آمد.

آمریکا در مسیر نقض برجام گام برداشت

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به تصویب قانون تحریم های ۱۰ ساله آمریکا علیه ایران افزود: با تصویب قانون تحریم های ۱۰ ساله علیه ایران در مجلس سنای آمریکا انتظار می رفت رئیس جمهور آمریکا این قانون را وتو کند، اما چنین اقدامی را انجام نداد و عملا در مسیر نقض برجام گام برداشت.
وی اظهار داشت:انتظار می رود دولتمردان کشورمان و همه دلسوزان مردانه وارد عمل شوند و از حقوق ملت ایران عزتمندانه و با اقتدار دفاع کنند و بدعهدی آمریکا را پاسخ دهند.

نماینده ولی فقیه در البرز به توصیه های اخیر مقام معظم رهبری به مسئولان کشور عراق در حفظ جیش الشعبی افزود: حفظ این بسیج مردمی موجب پیروزی های بزرگ درعراق و کشورهای اسلامی خواهد شد.

وی اظهارداشت: شکل گیری بسیج مردمی در کشورهای اسلامی در واقع متاثر از حرکت انقلابی مردم درایران اسلامی است که می تواند در مقابل دشمنان اسلام به پیروزی های بزرگ بینجامد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.