کاشان- نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: گفتمان امید به کدخدا در مقابل گفتمان امید به خدا قرار دارد که برجام یکی از نتایج این گفتمان است.

برجام حاصل گفتمان امید به کدخدا در مقابل گفتمان امید به خداست

به گزارش قدس آنلاین، سید جواد ساداتی‌نژاد شامگاه جمعه در جمع مردم برزک اظهار کرد: امروز دو دیدگاه در بین مردم ما در حال مقایسه‌ شدن است؛ اگر زمانی بین این دو گفتمان، بحث علمی و تحلیلی وجود داشت، امروز تفاوت این دو طرز فکر برای همگان روشن است.

وی افزود: یک گفتمان، گفتمان مقاومت است که امروز نتیجه آن را با پیروزی حلب می‌توانیم ببینیم؛ گفتمانی که با تکیه‌بر قرآن، بیانگر ایستادگی است، آزادی حلب نشانگر قدرت جمهوری اسلامی در عرصه بین‌الملل است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این کار مستشاری که فرزندان شما در سوریه و عراق انجام می‌دهند، در مقابل دنیا یعنی آمریکا، اسرائیل، اروپا و همه کشورهای دنیا انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در مقابل این گفتمان یک گفتمان دیگری هم وجود دارد که نتیجه آن تقریباً با نتیجه گفتمان اول همزمان شده است، این گفتمان بر پایه مذاکره و مسامحه بوده و محوریت آن سازش‌کاری است؛ امروز نتیجه این گفتمان در برجام برای ما مشخص‌ شده است.

ساداتی‌نژاد ادامه داد: خود کسانی که این کار را انجام دادند امروز می‌گویند امروز هیچ‌ چیزی در دست ما وجود ندارد؛ با تمدید تحریم‌های ظالمانه که تبدیل به قانون شد باید توجه کرد این گفتمان چه چیزی برای ما به ارمغان آورده است.

وی اضافه کرد: به تمام چیزی که در حوزه هسته‌ای عهد بسته بودیم وفا کردیم، اما طرف مقابل با بدعهدی به هیچ‌کدام از تعهدات خود وفا نکرده است؛ تمدید قانون‌ تحریم فضا را برای رئیس‌جمهور بعدی آمریکا به‌ گونه‌ای آماده کرده است که بتواند تحریم‌های جدیدتری بر کشور ما وضع کند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبری اذعان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند هر کس در این دنیا به آمریکا اعتماد کرد سیلی خورده است، در کشور ما ۳۷ سال بعد از انقلاب با تجارب تاریخی ارزنده در مقابل آمریکا و استکبار جهانی، دوباره تجربه کردن یک تجربه خطاست.

وی افزود: در هر گامی که برداشته شد رهبر انقلاب تذکر دادند اما آیا این تذکرات اجرا شد یا نه، امروز از برجام چیزی نمانده و آمریکا آن را بهانه‌ای برای ادامه تحریم‌ها خواهد کرد؛ گفتمان اول، گفتمان امید به خدا و گفتمان دوم، گفتمان امید به کدخداست.

ساداتی‌نژاد عنوان کرد: در مورد خشکسالی به طبیعت نگاه کنید، این یعنی تحریم طبیعی؛ امروز کل کشور ما با مشکل بی‌آبی مواجه است اما چون تلاش، توکل به خدا و عقد قرارداد با مردم بود، با همین شرایط، ۱۱.۵ میلیون تن گندم تولید شد.

وی تأکید کرد: زمانی که قرارداد به‌ جای مردم به سمت کدخدا رفت، نتیجه آن می‌شود وضعیتی که امروز چیزی در اختیار نداریم؛ البته مردم ما بارها ثابت کرده‌اند که پای انقلاب و نظام تا پای جان خود هستند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا بارها از کشور ما سیلی خورده است، قطعاً در ادامه دولت به تمهیداتی که در مجلس شورای اسلامی تحت عنوان قانون اقدام متقابل تصویب خواهد شد، عمل خواهد کرد؛ دولت باید در مقابل بدعهدی آمریکا با قدرت بایستد، مردم ما بار دیگر سیلی محکمی بر آمریکا خواهند زد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.