ایلام- مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: تا پایان دیماه سالجاری بخش عظیمی از مطالبات فرهنگیان استان ایلام پرداخت می شود.

مطالبات فرهنگیان تا پایان دی ماه پرداخت می شود

علی بیرانوند صبح یکشنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه فرهنگیان استان ایلام اعم از شاغل و بازنشسته مطالبات زیادی از آموزش و پرورش دارند، اظهار داشت: این مطالبات مربوط به سالهای گذشته بوده و قریب ۱۰ سال است که روی هم انباشت شده اند.

وی افزود: مجموعه دولت و وزارت آموزش و پرورش قول داده اند که در روزهای آینده نسبت به تخصیص بودجه و گشایش اعتبار لازم برای پرداخت این حجم عظیم از مطالبات فرهنگیان در سراسر کشور، اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه این مطالبات شامل تفاوت احکام حقوقی، هزینه های ازدواج و فوت، پاداش پایان خدمت و ...  است، بیان داشت: تلاش خواهد شد تا میزان مطالبات فرهنگیان استان به حداقل برسد.

وی یادآور شد: باتوجه به اینکه این مطالبات طی سالهای گذشته تجمیع شده است و میزان کامل آن در آینده احصاء، برآورد و اعلام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام خاطرنشان ساخت: تا پایان دیماه سالجاری بخش عظیمی از مطالبات فرهنگیان استان ایلام پرداخت می شود.

علی بیرانوند تصریح کرد: امیدواریم بودجه و اعتبار کافی برای پرداخت مطالبات فرهنگیان به این استان اختصاص یابد تا بتوانیم حجم زیادی از این بدهی ها را کاهش دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.