اصفهان- عضو شورای سیاستگذاری جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند «زنده‌رود» گفت: جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند زنده‌رود می‌تواند حمایت از تولید ملی را برای هنرمندان به یک دغدغه تبدیل کند و هنرمندان با مشارکت در این جشنواره می‌توانند برای بازاریابی سینمایی فعالیت داشته باشند.

جشنواره «زنده‌رود» حمایت از تولید ملی را برای هنرمندان به یک دغدغه تبدیل می کند

به گزارش قدس آنلاین، محمد مجیری با بیان اینکه این جشنواره برای نخستین بار در کشور با رویکرد حمایت از تولید و به چرخش درآوردن چرخ‌های صنعت برگزار می‌شود، اظهار داشت: با برگزاری این جشنواره می‌توان از ظرفیت هنرمندان خوش ذوق برای بهره برداری بهتر در صنعت استفاده کرد.

وی برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند «زنده‌رود» را در واقع بازی برد برد هنرمندان و صنایع تلقی کرد و افزود: هنرمندان با مشارکت در این جشنواره می‌توانند در راستای بحث بازاریابی و بازارسازی سینمایی فعالیت داشته باشند ضمن اینکه در راستای رونق بخشی به بازار کسب و کار نیز تاثیر گذار باشند.

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند «زنده‌رود» در ادامه با بیان اینکه سینماگران افرادی خلاق هستند، اضافه کرد: این در حالی است که تاکنون از این ظرفیت برای حمایت از تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده نشده است و این جشنواره می‌تواند آغازی برای این امر باشد.

وی با اشاره به استقبال غیر قابل پیش‌بینی هنرمندان داخلی و خارجی از نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند «زنده‌رود» ابراز داشت: این میزان استقبال برای ما بسیار جالب بود و از این رو امید داریم در سال‌های آینده استقبال از این جشنواره دوچندان شود.

مجیری با اشاره به اینکه جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند زنده‌رود می‌تواند حمایت از تولید ملی را برای هنرمندان به یک دغدغه تبدیل کند، اضافه کرد: می‌توان امیدوار بود که هنرمندان با توجه به اهداف این جشنواره در هنگام تولید آثار خود بیشتر به استفاده از تجهیزات با تولید داخل توجه داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.