یزد- رئیس پلیس فتا استان گفت: کارآگاهان پلیس اعضای یک باند را که با ارسال پیامک جعلی به شهروندان، سه میلیارد ریالکلاهبرداری کرده بودند شناسایی و دستگیر کردند.

کلاهبرداران ۳ میلیارد ریالی دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرگرد مرتضی ابوطالبی با بیان این خبر اظهار داشت: در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر برداشت مبالغی از حساب های بانکی آنها توسط افرادی ناشناس، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا استان یزد قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی های ماموران پلیس فتا مشخص شد که متهمان پس از سرکیسه کردن طعمه های خود با استفاده از نرم افزار جعلی که پیامک واریز وجه را نشان می دهد دست به کلاهبرداری از این افراد زده اند.

سرگرد ابوطالبی تصریح کرد: تلاش گسترده ماموران پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان به نتیجه رسید و سرانجام سه نفر از اعضای این باند کلاهبرداری در مخفیگاهشان در شهر یزد شناسایی، دستگیر و برای بازجویی به پلیس فتا منتقل شدند.
رئیس پلیس فتا استان یزد خاطرنشان ساخت: متهمان در بازجویی های خود به سرکیسه کردن افراد و کلاهبرداری سه میلیارد ریالی از شهروندان در استان های یزد، اصفهان و البرز اعتراف کردند.

سرگرد ابوطالبی با بیان اینکه تاکنون ۱۹ نفر از شاکیان این پرونده شناسایی شده اند افزود: با دستور مقام قضائی، متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.