نخست وزیر عراق اعلام کرد هماهنگی نیروهای عراقی در مبارزه با تروریست‌ها بسیار عالی است و تاکنون هیچ شکایتی از نیروهای بسیج مردمی دریافت نشده است.

عبادی: هماهنگی نیروهای عراقی در عملیات موصل بسیار عالی است

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ حیدر عبادی، نخست وزیر عراق، اعلام کرد: نبرد میان نیروهای عراقی و تروریست‌های داعش همچنان در موصل ادامه دارد و این عملیات با روند بسیار خوبی پیش می رود.

وی در اظهاراتی در جمع سفرای عراق در سایر کشورها، افزود: هماهنگی نیروهای عراقی بسیار عالی است و شکایت های بسیار کمی در این خصوص دریافت شده است.
نخست وزیر عراق همچنین گفت: تاکنون هیچ شکایتی در رابطه با فعالیت های نیروهای بسیج مردمی دریافت نکرده‌ایم و این نیروها در تمام مناطقی که آزاد می شود، مورد استقبال گرم مردم قرار می‌گیرند.
وی افزود: بازگرداندن ثبات به مناطق و بازگشت آوارگان به مناطق آزاد شده، مسئله‌ای مهم است که نیروهای عراقی برای به دست آوردن آن در حال تلاش هستند.
نخست وزیر عراق با اشاره به شفاف بودن سیاست خارجی بغداد تاکید کرد: سیاست خارجی ما بر  اساس دخالت نکردن در امور داخلی دیگر کشورها و تقویت روابط بر اساس احترام متقابل و حفظ حاکمیت آن‌ها است.
وی گفت: سفارت‌های عراق در سایر کشورها، خانه‌های شهروندانش در آن کشورها است و هیچ سفیر و کارمند سفارتی حق ندارد وابستگی و سلوک سیاسی و مذهبی خود را به نمایش بگذارد، به صرف اینکه وی نماینده حکومت عراق است.  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.