کرمان - رئیس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب گفت: با رضایت اولیای دم، قاتل جوان محکوم به قصاص پس از سیزده سال حبس از طناب دار رهایی یافت.

قاتل جوان پس از ۱۳سال حبس از اعدام رهایی یافت

به گزارش قدس آنلاین، مهدی اکبری رئیس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب صبح یکشنبه در تشریح این خبر بیان داشت: قاتل سیزده سال پیش در شهرستان قلعه گنج بر اثر یک نزاع و عدم کنترل خشم آنی مرتکب قتل مرحوم ماندگاری از بزرگان این منطقه شده بود.

این مقام قضائی با بیان اینکه حکم قصاص متهم،از سوی دادگاه قطعی شده بود،عنوان کرد: خانواده مرحوم ماندگاری در ایام پر خیر برکت میلاد پیامبر اکرم (ص)و امام صادق (ع) با حضور در زندان کهنوج با رضایت خود زندگی تازه ای به یک جوان نادم و پیشمان بخشیدند.

اکبری ادامه داد: اقدام ارزشمند همه وابستگان خانواده مرحوم ماندگاری  (مقتول) به ویژه همسر بزرگوار و فرزندان  مهربان مقتول در تاریخ فداکاری و گذشت و بزرگواری مردمان جنوب استان کرمان (قلعه گنج) برای همیشه به ثبت رسید.

همچنین دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت نیز از تیراندازی در پی تصادف ۲ خودرو این شهر خبر داد و افزود: متهم پس از مجروح نمودن یک مامور و راننده مقابل توسط پلیس دستگیر شد.

مجید رستمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از تصادف یکدستگاه سواری پژو پارس مشکی به رانندگی (م.ب)باا یکدستگاه خودروی ال ۹۰ ،راننده خودروی پارس با یک قبضه اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی و مجروح نمودن راننده مقابل از ناحیه صورت وچشم راست می نماید.

این مقام قضائی تصریح کرد:بلافاصله پس از وقوع این حادثه پلیس در صحنه وارد و به ضارب اخطار می دهد که اسلحه ی خود را بر روی زمین بگذارد که وی اقدام به تیراندازی و مجروح نمودن یک سرباز می نماید و در نهایت پلیس نیز مجبور به مجروح نمودن راننده از ناحیه پای راست می شود.

وی با بیان اینکه متهم هنگام تیراندازی مشروبات الکلی مصرف نموده بود، اظهار داشت: در بازدید از خودروی پژو پارس بطری مشروب، مقداری فشنگ سلاح شکاری کشف گردیده است.

رستمی با اشاره به اینکه عامل تیراندازی در بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت تحت مراقبت ماموران است افزود: در این حادثه راننده خودروی ال ۹۰، راننده خودروی پارس و یک مامور نیروی انتظامی زخمی و بلافاصله هر سه برای مداوا به بیمارستان اعزام شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.